• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
چهار شنبه 3 اردیبهشت 1399
کد مطلب : 98924
+
-

با مردم

با مردم










 استفاده از ماسک و دستکش در مترو اجباری شود
مجبور به حضور روزانه در اداره هستیم و چاره‌ای جز سوارشدن به مترو و اتوبوس نداریم. به‌هرحال صبح‌ها و عصرها همزمان با تعطیلی ادارات و سازمان‌ها ترافیک انسانی و خودرویی بسیار می‌شود و به‌خصوص در مترو این وضع به‌مراتب بدتر است. چرا مسئولان استفاده از ماسک را برای سوارشدن به مترو اجباری نمی‌کنند؟
خلیلی از تهران

توقع میهمان در شهرمان کاشان را نداریم
هر چند که فصل گردشگری است و ما نیازمند کسب درآمدیم و مانند اکثر مردم ایران روزهای اقتصادی سختی را می‌گذرانیم، اما توقع حضور گردشگران آن هم در قالب تیم و گروه در شهرمان را نداریم. کاش ترددهای بین استانی همچنان ممنوع بود.
محسنی از کاشان 

جلوی کلاهبرداران تحت عنوان مسکن ساز را بگیرید
10 سال قبل یک واحد آپارتمان در تبریز پیش خرید کردیم که به انحای مختلف تاکنون تحویل آن به تعویق افتاده است. حالا این روزها همان شرکت سازنده که از 10 سال قبل معطل آنها هستیم، پیامک‌های تبلیغاتی می‌فرستد که تعداد محدودی آپارتمان با شرایط ویژه آماده تحویل در مهرماه است و از اکنون پیش فروش می‌شود. شرکت سازنده در تهران و محل پروژه در تبریز است؛ از مسئولان به‌ویژه نیروی محترم قضایی تقاضای رسیدگی به این موارد را داریم که احتمال دارد پیش درآمد یک کلاهبرداری بزرگ باشد.
شمس از تهران 

صداوسیما راهنمایی غلط به مردم ندهد
در برنامه صدا و سیما با موضوع «چه کار کنیم کرونا نگیریم؟» یک آقایی که عنوان شد دکتر طب سنتی است، عطری از جیب خود درآورد و ادعا کرد اگر این عطر را داخل بینی بمالید؛ هرجا هم می‌روید یک نارنج یا پرتقال درجیب داشته باشید تضمین می‌کنم کرونا نمی‌گیرید. در همین برنامه چندین بار آدرس مطب و سایت این دکتر هم تبلیغ شد؟ واقعا چرا با شعور و روان مردم بازی می‌شود؟
زعیم آبادی از تبریز

 کرونا بهانه بی‌توجهی به مناطق سیل زده لرستان شد
شیوع کرونا در ماه‌های گذشته باعث شده کارهای بازسازی بعضا نیمه‌کاره رها شود. قرار بود تا عید نوروز همه کارها به پایان برسد، ولی اکنون می‌گویند تا خرداد هم همچنان بلاتکلیفیم.
صدیقی از خرم آباد

نرم افزار شاد اشکمان را درآورده
2 فرزند دانش‌آموز در مقطع ابتدایی و دبیرستان دارم که باید با استفاده از نرم افزار شاد دروس‌شان را از راه دور بخوانند، اما متأسفانه من و همسرم گوشی هوشمند نداریم و مجبور شده‌ایم نرم افزار روی گوشی خاله‌شان نصب کنیم و هر روز کارمان شده که یا بچه‌ها را به خانه خاله‌شان ببریم یا آن بنده خدا به خانه ما بیاید! آن هم با تفاوت ساعاتی که 2 دانش‌آموز ما دارند. آیا رواست در شرایطی که گیر خرج روزمره مان هستیم چند میلیون پول گوشی بدهیم آن هم برای نرم افزاری که پر از اشکال است؟
پدر صبا و حسنا از تهران 

وضعیت اتوبوس‌های کرج افتضاح است
وضعیت اتوبوس‌های کرج حتی در بهترین نقاط شهر افتضاح است. کمتر اتوبوسی است که سوار آن بشوید و در و دیوارش تمیز باشد یا زمانی که راه می‌افتد سر و صدا نداشته باشد و چهارستونش نلرزد، آیا قرار نیست مسئولان که این‌همه عوارض به طرق مختلف از شهروندان می‌گیرند، فکری برای ناوگان اتوبوسرانی کرج بکنند؟
معمار از کرج

ارسال دوباره قبض کاغذی برق به چه معناست
چند ماهی ازارسال قبض کاغذی خبری نبود و همه را مجبور کردند با عضویت در اپلیکیشن‌ها یا سامانه‌های مختلف نسبت به پرداخت قبض برق خود اقدام کنند، حالا دوباره از هفته گذشته قبض گاز ، برق ، آب و فاضلاب به دستمان رسیده است. از کجا مطمئن باشیم این‌ها را همان مسئولانی فرستاده‌اند که همه را وادار کرده‌اند برای پرداخت به روش غیرکاغذی اقدام کنند؟
قره گوزلو از خیابان ولیعصر تهران 

تکلیف کارگران نساجی بروجرد چیست؟
بعد از مدتی از تعطیلی کارخانه به‌دلیل شیوع کرونا این نگرانی وجود دارد که این وضعیت ادامه‌دار شود. مسئولان اطلاع‌رسانی درستی نمی‌کنند و شایعاتی هم از کمبود مواد اولیه می‌شنویم. آخرین خبر هم این است که تا 10اردیبهشت هم این روال ادامه دارد. هر چند مدیران کارخانه نگذاشته‌اند دستمان خالی بماند، ولی از استرس بیکاری و ادامه‌دار بودن این وضع آرامش نداریم.
گودرزی از بروجرد

10 میلیون پس‌اندازم بی‌ثمر شد
با هزار زحمت و آرزو طی 2 سال گذشته به‌رغم مستأجری توانستم با 2 شیفت کار حدود 10 میلیون تومان پس‌انداز کنم که آن هم خدا را شکر با تورم و بحران اقتصادی فعلی کاملا بی‌ارزش شد. واقعا تا کجا قرار است آب در هاون بکوبیم.
رستمی از تهران

خرد کردن مرغ و پاک کردن ماهی مجاز است؟
درحالی‌که شیوع کرونا همچنان ادامه دارد و دائم همه را به رعایت کردن موارد بهداشتی و ایمنی تشویق می‌کنند؛ چرا برخی مرغ فروشی‌ها و ماهی فروشی‌های تهران همچنان به پاک کردن مرغ و ماهی برای مشتری مشغول‌اند. نمونه آن در ابتدای خیابان جمالزاده است.
حسین‌زاده از تهران 

 چراغ‌های خیابان وثوقی همچنان خاموش است
به‌رغم پیگیری‌های متعدد برای روشن شدن خیابان وثوقی و عبدالرحیمی در منطقه 18این خیابان همچنان تاریک است و رفت آمد در آن به‌خصوص در شب‌ها نگران‌کننده است.
فریدی از منطقه 18

این خبر را به اشتراک بگذارید