• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
چهار شنبه 3 اردیبهشت 1399
کد مطلب : 98921
+
-

تصادف مرگبار در شرق تهران


2پسر جوان که سوار بر موتور در حال حرکت بودند، فکرش را نمی‌کردند که حادثه تلخی در انتظارشان است. آنها با مردی برخورد کرده و همین تصادف، مرگ عابرپیاده و یکی از موتورسواران را رقم زد.
به‌گزارش همشهری، بامداد دیروز مأمور کلانتری مجیدیه با قاضی مصطفی واحدی، کشیک جنایی تهران تماس گرفت و خبر از تصادف مرگبار حوالی بزرگراه امام‌علی(ع) داد. با دستور قاضی تحقیقات در این خصوص آغاز و مشخص شد که این تصادف به مرگ 2نفر، مصدوم شدن راکب موتور و تخریب شدید 2خودرو منجر شده است. 
بررسی‌ها حکایت از این داشت که 2جوان 19‌و‌20ساله سوار بر موتور حرکت می‌کردند که ناگهان با مردی 60ساله که عابرپیاده بود برخورد کردند. بر اثر این برخورد مرد 60ساله جانش را ازدست داد و شدت تصادف به حدی بود که یکی از راکبان موتور زمین خورد و دیگری به همراه موتور چند متری روی زمین کشیده شده و با خودروی 206 در اتوبان برخورد کرد.
این پایان این حادثه نبود چرا که خودروی پرایدی که در اتوبان با سرعت در حال حرکت بود ناگهان با 206 برخورد کرد و هردو ماشین به‌شدت تخریب شدند. 
در ادامه راکبان موتور برای درمان به بیمارستان انتقال یافتند که یکی از آنها جانش را ازدست داد و تعداد قربانیان این تصادف به 2نفر رسید. در این شرایط قاضی جنایی دستور داد تا اجساد قربانیان به پزشکی قانونی منتقل شود و تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید