• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
چهار شنبه 3 اردیبهشت 1399
کد مطلب : 98908
+
-

آزادی عمو و برادرزاده پس از 26روز اسارت

آزادی عمو و برادرزاده پس از 26روز اسارت


مردان مسلح عمو و برادرزاده‌ای را ربوده و آنها را 26روز به اسارت گرفته بودند، اما سرانجام عملیات ضربتی پلیس به این گروگانگیری پایان داد.
به‌گزارش همشهری، این گروگانگیری ظهر روز چهارم فروردین‌ماه امسال در خیابان کشاورز زاهدان اتفاق افتاد. مردی 35ساله همراه برادرزاده 13ساله‌اش از خیابان عبور می‌کردند که ناگهان یک پژو405 توقف کرد و چند مرد مسلح که صورت های‌شان را پوشانده بودند از آن پیاده شدند. آنها با تهدید عمو و برادرزاده را سوار خودروی‌شان کردند و خیلی سریع از آنجا دور شدند. افرادی که شاهد این آدم‌ربایی مسلحانه بودند ماجرا را به پلیس گزارش کردند و تحقیقات در این خصوص آغاز شد.
کارآگاهان ابتدا به تحقیق از شاهدان حادثه پرداختند تا شاید بتوانند اطلاعات بیشتری از آدم‌ربایان به‌دست آورند. همزمان گروه دیگری با کمک خانواده گروگان‌ها تلاش کردند مظنونان احتمالی را شناسایی کنند. در این شرایط بود که مأموران به اطلاعاتی دست یافتند که نشان می‌داد یکی از دوستان مرد ربوده شده از مدت‌ها قبل با او دچار اختلاف مالی شده و مدتی بود که با یکدیگر دچار کشمکش شده بودند. وقتی چند روز گذشت برای پلیس مسجل شد که عامل اصلی گروگانگیری، دوست مرد ربوده شده است.
با وجود شناسایی طراح این نقشه اما هنوز معلوم نبود او گروگان‌هایش را درکجا زندانی کرده است. رسیدگی به این پرونده چند روز طول کشید تا سرانجام در روز بیست‌وششم مأموران به اطلاعاتی دست یافتند که حاکی از آن بود این 2 گروگان، در زرآباد شهرستان چابهار نگهداری می‌شوند. به این ترتیب مأموران در عملیاتی ضربتی آنها را آزاد کرده و یکی از آدم‌ربایان را دستگیر کردند.
سرهنگ ابراهیم ملاشاهی، رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان سیستان و بلوچستان، در این‌باره گفت: در جریان این عملیات هر 2 گروگان در سلامتی کامل آزاد و به خانواده‌شان تحویل داده شدند. وی ادامه داد: با وجود دستگیری یکی از متهمان تحقیقات برای دستگیری سایر همدستان وی نیز ادامه‌دارد.

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :