• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
چهار شنبه 27 فروردین 1399
کد مطلب : 98321
+
-

ماجراهای‌ بامزه در موزه و ماجرای باورنکردنی مدرسه من

ماجراهای‌ بامزه در موزه و ماجرای باورنکردنی مدرسه من

کتاب‌ «ماجراهای‌ بامزه در موزه» نوشته دیوید کالی با ترجمه رضی هیرمندی و تصویرگری بنجامین چاد در ۳۶صفحه با شمارگان ۲۰۰۰ نسخه و قیمت ۱۵هزار تومان از سوی نشر افق منتشر شده است.
در نوشته پشت جلد این کتاب می‌خوانیم: «بچه‌های کلاس برای گردش علمی به موزه رفته‌اند. هنری دیر می‌رسد و نقشه می‌کشد میان‌بُر بزند و در یکی از سالن‌ها خودش را به بقیه برساند... اما مگر می‌شود؟
یک جا دایناسورها بهش حمله می‌کنند، یک طرف راه‌پله‌های اسرارآمیز سر راهش سبز می‌شوند و خلاصه ماجراهای وحشتناک یکی بعد از دیگری از راه می‌رسند.»
دیگر کتاب منتشرشده در نشر افق «ماجرای باورنکردنی مدرسه من» نوشته دیوید کالی است که این کتاب را هم رضی هیرمندی به فارسی برگردانده و تصویرگری آن را بنجامین چاد انجام داده است. ماجرای باورنکردنی مدرسه من در ۳۶ صفحه با شمارگان ۲۰۰۰ نسخه و قیمت ۱۵هزار تومان راهی بازار شده است.
در پشت جلد کتاب نوشته شده است:«هنری همکلاسی تازه‌واردش را با خود همراه می‌کند تا جاهای دیدنی مدرسه را نشانش دهد. کتابخانه مدرسه یک هزارتوست و برای غذاخوردن در سالن غذاخوری باید مثل یک نینجا مهارت داشته باشند. فکر می‌کنید این مدرسه خیلی عجیب و غریب است؟ حالا کجایش را دیده‌اید؟»
در کتاب‌های تصویری، نویسنده و تصویرگر دست به‌دست هم می‌دهند تا کودکان را به دنیای داستان ببرند و بزرگ‌ترها را به دنیای کودکی. اگر می‌خواهید پا به دنیایشان بگذارید کافی است کتاب را باز کنید و همراهشان شوید. هردو کتاب برای گروه سنی ب و ج مناسب هستند.

این خبر را به اشتراک بگذارید