• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
یکشنبه 24 فروردین 1399
کد مطلب : 98000
+
-

نکته بازی

طعم کلیک مفت
این کنفدراسیون فوتبال آسیا هم رسما هواداران ایرانی را گیر آورده و با اطلاع از علاقه وحشتناک این جماعت به لشکرکشی‌های مجازی و کری‌خوانی در این فضا، هر روز  روی سایت و صفحه‌اش یک نظرسنجی وسوسه‌کننده جدید می‌گذارد. خوبی داستان هم این است که اغلب این مسابقات مثل نطرسنجی‌های برنامه نود، از حداقل یک آیتم پرسپولیسی و یک آیتم استقلالی برخوردار است تا بین هواداران دو تیم رقابت در‌بگیرد. بعد از کلیک‌آوری چند میلیونی رقابت بین جلال حسینی و فرهاد مجیدی برای انتخاب اسطوره ایرانی لیگ قهرمانان، حالا درنظرسنجی زیباترین گل این رقابت‌ها بین آندو تیموریان و مهدی ترابی رقابت در گرفته؛ همزمان نیز جنگی دیگر در اینستاگرام AFC بین هواداران یحیی گل‌محمدی و فرهاد مجیدی برای انتخاب بهترین مربی جوان در جریان است. خلاصه رفقا دارند نان اعتیاد مجازی برخی هواداران ایرانی را نوش جان می‌کنند!

بابا بی‌انگیزه!
در روزهای بدون فوتبال، آنقدر سوژه کم آمده که حالا پیام صادقیان هم طرف مصاحبه رسانه‌ها می‌شود. استاد در مورد خداحافظی‌شان از فوتبال و تاسیس سایت شرط‌بندی فرموده‌اند: «می‌خواستم به پرسپولیس برگردم و همه کارها هم درست شده بود، اما ایرج عرب مخالفت کرد. بعد از آن دیگر انگیزه‌ای برای ادامه فعالیت نداشتم. چون در فوتبال به هر چیزی می‌خواستم رسیده بودم؛ هم ایرانیش را دیده بودم و هم اروپایش را.» چنان‌که می‌بینید، این بازیکن سابق بارسلونا و بایرن‌مونیخ و نیز زننده گل قرن جام‌جهانی برای تیم ملی ایران، دیگر انگیزه‌ای نداشته و چون ایرج عرب نگذاشته به پرسپولیس بیاید، تصمیم گرفته سایت شرط‌بندی بزند. ببینید دیوار عرب چقدر کوتاه است! 

همیشه اولش شایعه است
این هفته شایعه شد مهدی رسول‌پناه از سرپرستی باشگاه پرسپولیس استعفا کرده است، اما خود آقای دکتر مصاحبه کرد و گفت همه اینها شایعه است. ما هم می‌دانیم، اما مشکل اینجاست که متأسفانه درصد زیادی از شایعات در فوتبال ایران درست از آب در‌می‌آید. یعنی همیشه اولش شایعه است، اما بعدا تبدیل به خبر می‌شود! مثلا یکی، دو روز قبل از استعفای محمدحسن انصاری‌فرد هم شایعه کناره‌گیری ایشان مطرح شد که بعدا دیدیم درست است. رسول‌پناه حتی می‌تواند برای آشنایی با این مقوله، از مهدی محمدنبی کمک بگیرد؛ عضو سابق هیأت‌مدیره پرسپولیس و دبیر کل فعلی فدراسیون فوتبال که در دو مقطع با قدرت تمام شایعه قطع همکاری با برانکو و کالدرون را تکذیب کرد و دیدیم که حق با ایشان بود؛ طوری که الان هر دو مربی دست در گردن هم، کنار یکدیگر روی نیمکت پرسپولیس می‌نشینند!

این خبر را به اشتراک بگذارید