• چهار شنبه 27 تیر 1403
  • الأرْبِعَاء 10 محرم 1446
  • 2024 Jul 17
دو شنبه 26 اسفند 1398
کد مطلب : 97379
+
-

منهای فوتبال

   لغو لیگ تنیس روی میز فرانسه به‌خاطر کرونا 
نوشاد و نیما عالمیان ‌مدتی پیش برای استراحت کوتاه‌مدت به ایران آمده بودند و قرار بود دوباره به فرانسه برگردند، اما به‌دلیل شیوع ویروس کرونا ماندگار شدند. آنها اواخر اسفند باید در لیگ پینگ‌پنگ فرانسه شرکت می‌کردند و این نگرانی را داشتند که شرایط پروازها به‌گونه‌ای باشد که بتوانند به فرانسه برگردند و خودشان را به مسابقات برسانند، اما اکنون به آنها اعلام شده است که لیگ تنیس روی میز فرانسه هم به‌دلیل شیوع ویروس کرونا فعلا لغو شده است. از این‌رو برادران عالمیان هم دیگر مجبور نیستند به فرانسه برگردند و فعلا در ایران می‌مانند. همچنین با لغو مسابقات انتخابی المپیک تنیس روی میز در تایلند نیز بحث اردوی خارجی ملی‌پوشان هم کنسل شد. مسابقات انتخابی المپیک قرار بود ۱۸فروردین برگزار شود اما برگزاری آن به‌دلیل شیوع ویروس کرونا لغو شده است.

   مبارزه قهرمان جهان با سرطان
محمدرضا آقانیا، دارنده مدال نقره کشتی فرنگی نوجوانان جهان، مدال برنز المپیک جوانان و مدال نقره نوجوانان آسیا به‌دلیل ابتلا به بیماری سرطان در بیمارستان بستری شد. حسن رنگرز، مدیر تیم‌های ملی کشتی فرنگی در این‌باره گفت: «پیگیر شرایط آقانیا هستیم و برای درمان او 2 راهکار را پیش پای خانواده‌اش گذاشته‌ایم و اعلام کرده‌ایم در طول مراحل درمان این قهرمان شایسته را تنها نخواهیم گذاشت.»

   فدراسیون ورزش‌های رزمی تغییر نام داد
فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی، بنا به درخواست مسئولان این فدراسیون و موافقت مسئولان وزارت ورزش و جوانان طی ابلاغ رسمی از سوی این وزارتخانه از این پس فدراسیون ورزش‌های رزمی با نام فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی در عرصه‌های داخل و بین‌الملل فعالیت خواهد کرد.

   مسابقات انتخابی روئینگ المپیک دیگر برگزار نمی‌شود
شیوع گسترده ویروس کرونا در جهان مشکلات زیادی ایجاد کرده و ورزش را تحت‌تأثیر خود قرار داده است. بر همین اساس نیز فدراسیون جهانی روئینگ طی نامه‌ای به فدراسیون‌های ملی از لغو تمامی مسابقات کسب سهمیه المپیک خبر داده و تأکید کرده این رقابت‌ها به‌دلیل شیوع گسترده ویروس کرونا لغو شده و برگزار نخواهد شد. فدراسیون جهانی در نامه خود تأکید کرده که مسابقات برگزار نمی‌شود و به زمان و مکان دیگر هم موکول نمی‌شود تا بر این اساس پرونده کسب سهمیه این رشته برای المپیک توکیو کاملا بسته شود.

   سومین مورد ابتلا به کرونا در NBA
نتیجه آزمایش کرونای کریستین وود، سنتر تیم دیترویت پیستونز در لیگ بسکتبال حرفه‌ای آمریکا، مثبت اعلام شد. تیم دیترویت با تأیید این موضوع اعلام کرد که وود در قرنطینه خانگی به سر می‌برد و شرایط خوبی دارد. پیش از این 2بازیکن دیگر هم در NBA به ویروس کرونا مبتلا شده بودند. مسابقات بسکتبال حرفه‌ای آمریکا هم‌اکنون به‌دلیل شیوع ویروس کرونا‌ برگزار نمی‌شود.

این خبر را به اشتراک بگذارید