• چهار شنبه 27 تیر 1403
  • الأرْبِعَاء 10 محرم 1446
  • 2024 Jul 17
دو شنبه 26 اسفند 1398
کد مطلب : 97378
+
-

نکته بازی

برگرد، مسی را هم بیاور
برای علی فتح‌الله‌زاده که این روزها در بستر بیماری است آرزوی سلامتی می‌کنیم، اما به‌نظر می‌رسد او هم مثل محمدحسن انصاری‌فرد در برابر کوه مشکلات باشگاه استقلال از فرمول «استعفا- فرار» استفاده کرد؛ هرچند انصافا حاج آقا شوالیه خیلی زودتر و کم‎‌ضررتر از همتایش در پرسپولیس به این جمع‌بندی رسید. فتح‌الله‌زاده که اخیرا برای چهارمین بار با شعار کسب ستاره سوم مدیرعامل استقلال شده بود، سریع‌تر از هر زمان دیگری به خانه برگشت تا یک‌بار دیگر فقط لیست بلندبالای وعده‌های او برای هواداران باقی بماند. امیدواریم حاجی در پنجمین بازگشتش به استقلال، علاوه بر شعار ابدی کسب ستاره سوم، جدیدترین شعارش یعنی استخدام لیونل مسی برای استقلال را هم عملی کند. به هر حال در هر بازگشت فتح‌الله‌زاده به استقلال، سن مسی هم بالاتر می‌رود و با حساب و کتاب‌های حاجی، جذب او راحت‌تر می‌شود!

خودت چکاره‌ای عزیز دردانه؟
در اینکه باشگاه استقلال مطابق روال معمول در قبال وینفرد شفر بدحسابی کرده شکی نیست. مدیران سابق این باشگاه، اعم از فتحی و خطیر که حالا از سوی ساشا شفر «مولتی میلیونر» خطاب شده‌اند هم مطلقا جای دفاع ندارند و تپه آباد باقی نگذاشته‌اند. با این همه روی صحبت‌مان با همین ساشای عزیز است؛ شما خودت چکاره‌ای برادر؟ ساشا قشنگ از آنهایی است که اگر پدرش نبود، از گرسنگی تلف می‌شد. وینفرد هر جا می‌رود این سر جهازی را هم با خودش می‌برد و البته آنهایی که به استقلال نزدیک‌تر هستند می‌گویند هیچ هنری نداشت. یعنی در حالی به‌عنوان آنالیزور قرارداد بسته بود که «هر» را از «بر» تشخیص نمی‌داد. ما در فوتبال ایران سالانه کلی پول آتش می‌زنیم، اما انصافا حکایت اسکناس‌هایی که باید به امثال ساشا یا داداش برانکو بدهیم از همه سوزناک‌تر است.

نه!  تو فسخ نکن
بازیکنان خارجی پرسپولیس به‌خاطر عدم‌دریافت مطالبات‌شان یک‌بار دیگر به مرحله فسخ یکطرفه قرارداد رسیده‌اند. قانون فیفا این است که اگر 2‌ماه در پرداخت طلب بازیکن وقفه بیفتد او می‌تواند فسخ کند و برود. به این ترتیب رادوشوویچ، بشار رسن و اوساگونا در شرایطی هستند که می‌توانند با پرسپولیس فسخ کنند و بروند. بشار و رادو که هیچ؛ این دو نفر نشان داده‌اند سنگ هم از آسمان ببارد می‌مانند. گلی به گوشه جمال‌شان. الان همه نگرانی ما این است که یک وقت اوساگونا فسخ کند. در این صورت خط حمله پرسپولیس کاملا فلج خواهد شد و ممکن است همه آرزوهای هواداران نقش بر آب شود. نه پسر؛ تو حق نداری این کار را بکنی. تو نباید رکورد سالی یک گلت را خراب کنی. امسال که هنوز گل نزده‌ای، پس کجا می‌خواهی بروی؟
 

این خبر را به اشتراک بگذارید