• سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 28 شوال 1445
  • 2024 May 07
پنج شنبه 22 اسفند 1398
کد مطلب : 96983
+
-

فوتبال ایران


  لغو تمام مسابقات تا پایان فروردین 99
جلسه ستاد عالی مقابله با کرونا در ورزش به ریاست مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان برگزار شد که طی آن تصمیم بر آن گرفته شد که کلیه مسابقات ورزشی تا پایان فروردین ماه ۹۹ لغو شود. اطلاعیه شماره شش ستاد عالی مقابله با کرونا در ورزش پس از برگزاری جلسه این ستاد، بررسی و شنیدن نظرهای کارشناسان و مدیران ستاد عالی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا، صادر شد و طبق مصوبات این جلسه تمام مسابقات و لیگ‌های مختلف ورزشی تمامی رشته‌ها در سطح لیگ برتر، لیگ‌های دسته اول، دو و سه فعلاً تا پایان فروردین‌ماه 99 لغو شد. همچنین مقرر شد تمام باشگاه‌های ورزشی خصوصی نیز تا 15 فروردین ماه تعطیل باشند. بر اساس این اطلاعیه، پس از تاریخ‌های اعلام شده و به دنبال بررسی شرایط روز و وضعیت شیوع بیماری کرونا در کشور، تصمیمات مقتضی اعلام می‌شود.این در حالی بوده که روز گذشته سازمان لیگ برتر برنامه جدید مسابقات را اعلام کرده بود که براساس آن قرار بود از 14 فروردین مسابقات دوباره برگزار شود. اما حالا و با توجه به تصمیم جدید ادامه مسابقات در هاله ای از ابهام قرار دارد.

پایان رسمی انصاری‌فرد در پرسپولیس
اعضای هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس خیلی زود با استعفای حسن انصاری‌فرد موافقت کردند و درنهایت روی انتخاب مهدی رسول‌پناه رئیس هیأت مدیره به‌عنوان سرپرست موقت باشگاه، به نتیجه رسیدند. رسول‌پناه دندانپزشکی است که ظاهرا با نظر مستقیم وزیر ورزش به‌عنوان عضو هیأت‌مدیره پرسپولیس اضافه شد و از همان ابتدا به‌عنوان رئیس هیأت مدیره کار خود را آغاز کرد و گفته می‌شود که بخشی از بدهی باشگاه را از جیب خود پرداخت کرده است. 

 فتح‌الله‌زاده مشکوک به کرونا است؟
کار سرپرست باشگاه استقلال به‌دلیل آنفلوآنزای شدید به بیمارستان کشید. البته فتح‌الله‌زاده بعد از چند ساعت حضور در بیمارستان به منزل برگشته و فعلا مشغول استراحت برای بهبود سلامتی‌اش است. علی فتح‌الله‌زاده سرپرست باشگاه استقلال چند روزی است که دچار آنفلوآنزای شدید شده و به‌گفته اسماعیل خلیل‌زاده وی در نشست هیأت مدیره که روز دوشنبه برگزار شد با حال نامساعد حضور پیدا کرد.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید