• چهار شنبه 12 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 22 شوال 1445
  • 2024 May 01
پنج شنبه 22 اسفند 1398
کد مطلب : 96960
+
-

سرقت، شرط عجیب برای ازدواج

سرقت، شرط عجیب برای ازدواج


پسر جوان برای ازدواج با دخترعمویش شرط عجیبی گذاشت. او از دختر جوان خواست که برای شروع زندگی مشترک‌شان در سرقت از مغازه نقره‌فروشی همدست او شود.
به گزارش همشهری، 6اسفند امسال صاحب یک مغازه نقره‌فروشی در حوالی بازار با پلیس تماس گرفت و مدعی شد که به مغازه‌اش دستبرد زده شده و بیش از 200میلیون تومان نقره‌جات از آنجا سرقت شده است. پرونده این سرقت به پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران فرستاده شد و تیمی از کارآگاهان برای بررسی موضوع راهی محل سرقت شدند. آنها دریافتند که سرقت حدود ساعت 9صبح پنجم اسفندماه رخ داده و حدود 10کیلو زیورآلات دزدیده شده است. در بررسی‌ دوربین‌های مداربسته معلوم شد که سارق یک دختر جوان است که صبح روز حادثه، درحالی‌که صاحب مغازه هنوز راهی محل کارش نشده بود، به مقابل مغازه رفته، با استفاده از ریموت در مغازه را باز کرده و درحالی‌که صورتش را پوشانده است، وارد آنجا شده و اقدام به سرقت کرده است.
هیچ سرنخی از دختر جوان وجود نداشت اما کارآگاهان متوجه شدند که ریموت مغازه را به غیراز صاحب مغازه چند نفر از فروشندگان مغازه نیز در اختیار داشته‌اند و احتمالا یکی از آنها پشت‌پرده این سرقت است. در این شرایط تحقیقات روی فروشندگانی که در آنجا کار می‌کردند متمرکز شد، تا اینکه سرنخ‌هایی علیه یکی از آنها که جوانی 30ساله به نام وحید بود به‌دست آمد. وحید تحت بازجویی‌ قرار گرفت اما وقتی دچار تناقض‌گویی شد نتوانست حقیقت را کتمان کند و به ارتکاب سرقت با همدستی دخترعمویش به نام فاطمه اعتراف کرد. او مدعی شد که به‌خاطر مشکلات مالی نقشه سرقت کشیده و در روزی که ریموت مغازه دست او بوده، از روی آن یک نمونه ساخته و آن را در اختیار دخترعمویش قرار داده و وی به مغازه دستبرد زده است. با اعترافات پسر جوان، فاطمه نیز دستگیر شد و اعتراف کرد که به‌خاطر ازدواج با پسرعمویش دست به این سرقت زده است. او مدعی شد که وحید شرط ازدواج با وی را همدستی در این سرقت عنوان کرده بود و او نیز مجبور شده به این شرط تن دهد. به گفته سرهنگ حمدالله علیزاده، رئیس پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران، با توجه به اعتراف صریح هر دو متهم، آنها با صدور قرار قانونی از سوی مقام قضایی راهی زندان شدند.

این خبر را به اشتراک بگذارید