• شنبه 27 مرداد 1403
  • السَّبْت 11 صفر 1446
  • 2024 Aug 17
سه شنبه 6 اسفند 1398
کد مطلب : 95914
+
-

کافه مجلس

  کرونا جناحی نیست
علی ربیعی، سخنگوی دولت در نشست خبری روز گذشته خود با بیان اینکه کرونا میان جناح و مسئولین تمایز قائل نمی‌شود و علاوه بر جان انسان‌ها با زندگی روزمره مردم هم در ارتباط است گفت:  همه باید به مبارزه با این بیماری بپردازیم و همه باید در کنار وزارت کشور قرار بگیریم. از همه احزاب و رسانه‌ها درخواست داریم از سیاسی کردن این بیماری به جد پرهیز کنند.

  قالیباف: نباید از حاج قاسم در ایام تبلیغات چیزی می گفتم
محمد باقر قالیباف سرلیست فهرست اصولگرایان در تهران در اولین پیام خود بعد از پیروزی این فهرست گفت: شاید درست نبود در ایام تبلیغات از رفاقت خود با حاج قاسم چیزی می‌گفتم؛ تصریح کرد: حقیقت آن است که حاج قاسم برای من نزدیک تر از برادر بود. ۳۷ سال در غم و شادی، زیر آتش دشمن و در گعده های صمیمانه در کنار هم بودیم. حاج قاسم شجاع اما اهل تدبیر و عقلانیت بود. ما هم باید جسور و عاقلانه رفتار کنیم.

  تصمیم های سریع در روز انتخابات
یک عضو شورای نگهبان در صفحه اینستاگرام خود نوشته است: در روز انتخابات حوادثی رخ داد که نیازمند تصمیم‌گیری سریع و مدبرانه برای مردم بود؛ از بحث شیوع ویروس کرونا و غیراجباری اعلام نمودن اثر انگشت در شعب اخذ رای به خاطر اهمیت سلامت مردم تا تلاش‌های فراوان برای تمدید مهلت اخذ رای برای محروم نشدن مردم از حق‌ رای خود و بسیاری موضوعات دیگر. طحان نظیف نوشت: ما در شورای نگهبان تمام سعی خود را بر این امر متمرکز نمودیم تا با همکاری سایر دستگاه‌ها اعم از مجریان انتخابات و سایر دستگاه‌ها از آرای مردم به عنوان حق‌الناس حراست و صیانت نماییم. در روز انتخابات حدود ۲۷۰ هزار نفر اعضای شبکه بزرگ نظارت شورای نگهبان، همگی ناظران  مردمی انتخابات بودند و با دقت و حساسیت بالا، سعی در ایفای نقش مهم و خطیر خود در تامین سلامت انتخابات و امانت‌داری آرای مردم داشتند که بر خود لازم می‌دانم از زحمات تک‌تک آنها تشکر ‌کنم‌.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید