• چهار شنبه 27 تیر 1403
  • الأرْبِعَاء 10 محرم 1446
  • 2024 Jul 17
سه شنبه 6 اسفند 1398
کد مطلب : 95896
+
-

استارتاپ‌های برتر پرتغال در 2020

معرفی استارتاپ‌هایی که امسال در اکوسیستم استارتاپی پرتغال توسعه‌ای فزاینده خواهند داشت

پرتغال یکی از کشورهای پیشرفته اروپایی است که استارتاپ‌ها در آن با استقبال بالایی روبه‌رو شده‌اند. سایت ای‌یو - استارتاپ،  10 استارتاپ پرتغالی که در سال2020 می‌توانند در زمره برترین‌ها باشند را معرفی کرده است.


Didimo
این استارتاپ که در سال2016 تاسیس شده، یک پیشرو در ایجاد انسان‌های دیجیتال با وضوح بالاست. فناوری آنها با افزایش خلق شخصیت، اصالت را به ارمغان می‌آورد. فناوری آنها به همه این امکان را می‌دهد که یک سلفی بگیرند و تنها در چند ثانیه، یک هویت دیجیتال برای خود ایجاد کنند. شخصیتی که حرف می‌زند، نگاه می‌کند و حرکاتی مانند خود شخص را انجام می‌دهد.


LUGGit
این شرکت در سال2019 تاسیس شده و کارش نگهداری و ارسال چمدان‌های مسافران است. مسافران می‌توانند پیش از تحویل اتاق هتل و پس از تحویل آن، چمدان‌های خود را به این استارتاپ بسپارند. آنها کار را در شهرهای لیسبون و پورتو شروع کردند و اکنون به‌دنبال توسعه‌اش به سراسر اروپا هستند.


Virtuleap
استارتاپی با واقعیت مجازی (VR) است که در سال2018 تاسیس شده و با جمع‌آوری بازی‌های VR، هوش مصنوعی، آموزش و مراقبت‌های بهداشتی، ارزیابی و آموزش شناختی را به سطح جدید می‌رساند. اپلیکیشن این استارتاپ به‌صورت روزانه بازی‌های کوتاه و سرگرم‌کننده را برای بالا بردن سطح توجه ارائه می‌کند.


ABtrace
ما به آنتی‌بیوتیک‌ها اعتماد داریم تا به ما در عفونت‌های باکتریایی کمک کنند، اما آیا می‌دانید مقاومت ضد‌میکروبی (AMR) درحال افزایش است؟ استارتاپ ABtrace که در سال2018 تاسیس شده، داده‌های مربوط به مراقبت‌های بهداشتی را پردازش می‌کند و آن را با میلیاردها داده مقایسه کرده و توصیه‌ای ارائه می‌کند که درصورت نیاز، باید آنتی‌بیوتیک تجویز شود.


Barkyn
شخصی به‌نام آندره ژوآئو از وضعیت کسل‌کننده و سرد بازار حیوانات خانگی آنلاین ناامید شد و استارتاپی را در سال2017 به راه انداخت؛ سامانه‌ای که یک سرویس شخصی برای سگ‌ها محسوب می‌شود و به‌صورت شبانه‌روزی به هر سگ، خدمات دامپزشکی اختصاصی ارائه می‌دهد.


Infraspeak
هتل‌ها و سایر ساختمان‌های بزرگ، چالش‌های بزرگی دارند. مؤسس این استارتاپ، لوئیس مارتینز است که با داشتن تجربه ناب از مشکلات روزمره که توسط تکنیسین‌ها و مهندسان تجربه شده است، بر آن شد تا تعمیر و نگهداری ساختمان‌ها را هوشمندتر کند. Infraspeak در سال2015 راه‌اندازی شده و به هتلداران راه‌های مقابله با موقعیت‌های بحرانی را ارائه می‌دهد.


Stratio Automotive
این استارتاپ در اصل کلمبیایی است. آنها کار نظارت بر کامیون‌های سنگین را برعهده دارند و با همکاری تولیدکنندگان به‌دنبال توسعه ابزاری با هوش مصنوعی هستند تا کامیون‌ها بتوانند عیب‌های خودشان را تشخیص دهند و آن را خودبه‌خود تعمیر کنند.


Secret City Trails
اگر از تورهای پیاده‌روی لذت می‌برید، باید بگوییم که استارتاپ Secret City Trails که در سال2017 تاسیس شده، راهی برای کشف شهرها با استفاده از گیمیفیشن (بازی‌وارسازی) ارائه می‌دهد. کاربران پس از انتخاب شرایط، از طریق ای‌میل دستورالعملی را دریافت و سپس بازی معمایی خود را آغاز می‌کنند. این روشی عالی برای کشف مکان‌های جدید و بازدید مجازی از آنهاست.


Vawlt Technologies
امنیت آنلاین یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های شرکت‌ها و افراد است. این استارتاپ در سال2018 تاسیس شده و داده‌ها را با توجه به نیاز کاربران رمزگذاری و ذخیره و آن را در سرویس‌های مختلف ابر عمومی توزیع می‌کند. در این روش آنها حداکثر امنیت را در برابر از دست دادن داده‌ها ارائه می‌کنند. حتی اگر سرور از نظر جسمی نابود شود، داده‌ها هنوز هم قابل بازیابی هستند.


Twevo
آیا تا به حال فکر کرده‌اید که هواپیماهای بدون سرنشین و سایر وسایل نقلیه خودکار چگونه می‌توانند بدون برخورد با یکدیگر یا با موانع، پرواز کنند؟
Twevo که در سال2016 راه‌اندازی شده، یک سیستم ارتباط از راه دور با یک تیم کارکشته و تحصیل‌کرده است که چندین سیستم ارتباطی را راه‌اندازی کرده ‌است.

این خبر را به اشتراک بگذارید