• پنج شنبه 27 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 8 ذی القعده 1445
  • 2024 May 16
شنبه 19 بهمن 1398
کد مطلب : 94674
+
-

حمله به فوتبال در راهروهای آزادی



مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پایتخت اعلام کرد در حال بررسی اتفاقاتی است که بین دو نیمه بازی استقلال و پرسپولیس برای عارف غلامی و سیاوش یزدانی افتاده است. پنجشنبه بعد از بازی 2بازیکن مصدوم استقلال مدعی شدند از دست مأموران انتظامی ورزشگاه آزادی کتک خورده‌اند. سیاوش یزدانی که در جمع خبرنگاران صحبت می‌کرد، داستان کتک‌خوردنشان را اینطور تعریف کرده است: «در بین دو نیمه از وی‌آی‌پی می‌‌خواستیم به رختکن برویم. در پله‌ها شلوغ بود، سینه‌ام به دادستان خورد. گفت هل نده، گفتم عذرخواهی می‌کنم. مسئول میدان که می‌گفتند اسمش دهقانی است، گفت چه‌کاره‌ای؟ عارف کارتش را نشان داد و گفت بازیکن استقلالم. گفت بازیکن استقلال چه خریه! گفتم درست حرف بزن. درگیر لفظی شدیم. من فحش ندادم. از در که رد شدیم، از بیست‌تا پله من را پایین انداختند. 20نفر شروع کردند به زدن ما؛ لباس شخصی و ماموران. عارف را که کشتند. با باتوم و سنگ 20دقیقه ما را زدند. ما را به یک اتاق بردند که آنجا آراممان کنند، آنجا هم ما را زدند. بعدش 30نفر آمدند که مصاحبه نکن ولی من شکایت کردم.» 
عارف غلامی هم بعد از این اتفاق متنی را روی صفحه اینستاگرامش گذاشته و خودش را اینطور معرفی کرده: «اینجانب عارف غلامی، خواهرزاده 2شهید و فرزند پدر ایثارگر»، او در ادامه نوشته: «با احترام به سخنان مقام معظم رهبری که یک‌ماه پیش گفتند دوره بزن‌درروها تمام شده است، مقام معظم رهبری آقای خامنه‌ای، امروز 20نفری زدن و در رفتن، اونم کشور خودمون.» غلامی دراعتراض به مأموران هم نوشته: «آقایونی که این کارو کردین شما من و سیاوش رو نزدین شما کل هواداران و بازیکنان استقلال رو زدیدن. آیا شما حقوقتون رو از پول همین مردم و همین بیت‌المال می‌گیرین برای ضرب و شتم همین مردم؟ آیا شما با این لباس می‌تونین حتی با دزد چنین رفتاری کنین؟... این بازی قدرت با لباس‌ها را تمام کنید...».
 فرهاد مجیدی، در استوری اینستاگرامش نوشت: «از بازی مهم‌تر، بی‌احترامی و رفتار ناشایستی بود که علیه عارف و سیاوش انجام شد...  بازیکنان فوتبال در هیچ کجای دنیا در استادیوم خانگی‌شان از مأموران امنیت ورزشگاه کتک نمی‌خورند. متأسفانه به من گفتند که علایق رنگی یکی از آقایان مسئول در این ماجرا بی‌تأثیر نبوده که امیدوارم واقعیت نداشته باشد. منتظر دلجویی و عذرخواهی رسمی از عارف و سیاوش هستیم.» 
باشگاه استقلال هم در بیانیه‌ای به هوادارانش اطمینان داد از طریق مراجع ذیربط پیگیر موضوع شده‌اند. یزدانی و غلامی گفته‌ بودند ماجرای درگیری بعد از برخورد آنها با القاصی‌مهر، دادستان تهران آغاز شد، باشگاه اشتباه این دو بازیکن را تصحیح کرده و گفته است این فرد یکی از پرسنل دادگستری بوده نه دادستان.

این خبر را به اشتراک بگذارید