• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
دو شنبه 23 دی 1398
کد مطلب : 92699
+
-

ادعایی عجیب درباره مهاجرت کیمیا

  ادعایی عجیب درباره مهاجرت کیمیا
مهین فرهادی‌زاد، معاون امور بانوان وزارت ورزش مدعی شد که مهاجرت برخی از ورزشکاران زن ایران الزاما به معنی نارضایتی آنها از شرایط موجود نیست. او دیروز در نشست خبری گفت: «تعداد زیادی از ورزشکارانمان در این گروه قرار ندارند که ناراحت باشند و بروند. اگر یکی از ورزشکاران شطرنج را اعلام می‌کنید، او سال‌هاست که در فرانسه زندگی می‌کند. هر کسی در ارتباط با زندگی خود تصمیم می‌گیرد و نمی‌توانیم کسی را مجبور کنیم. ما باید از ورزشکارمان حمایت و دلجویی کنیم. کیمیا علیزاده ورزشکار قهرمان ما در ریو بود که با تلاش و کوشش و با وجود آسیب‌دیدگی تلاش کرد و روی سکو رفت تا نخستین مدال‌آور زنان ایران در بازی‌های المپیک شود. کیمیا فراموش نمی‌کند که چقدر مردم و مسئولان از او حمایت کردند. مطلب کیمیا را نخوانده‌ام اما تا جایی که می‌دانم او دوست داشت در فیزیوتراپی ادامه تحصیل دهد، درحالی‌که ورزشکاران ما فقط می‌توانند در رشته تربیت‌بدنی ادامه تحصیل بدهند و به همین دلیل رفت.»

   برنز ایران در مسابقات یخ‌نوردی قهرمانی آسیا
محمدرضا صفدریان قهرمان یخ‌نوردی ایران در مسابقات جام جهانی و مسابقات قهرمانی آسیا، در ماده لید مردان موفق شد نشان نقره را کسب کند. در این رقابت‌ها نمایندگان کشور کره‌جنوبی، میزبان بازی‌ها، مدال‌های طلا و برنز گرفتند.تیم ملی یخ‌نوردی ایران، متشکل از 5یخ‌نورد عازم جام‌جهانی یخ‌نوردی چئونگ سونگ کره‌جنوبی شده بود.

  باخ: برای رعایت منشور المپیک تلاش کنید
وزیر ورزش و رئیس کمیته المپیک که برای افتتاحیه بازی‌های المپیک زمستانی به سوئیس سفر کرده‌اند در سومین روز سفر خود با توماس باخ، رئیس کمیته بین‌المللی المپیک دیدار و گفت‌وگو کردند. توماس باخ، رئیس کمیته بین‌المللی المپیک نیز ضمن خیر مقدم به مسئولین ورزشی ایران گفت: «به دقت اخبار ورزش ایران را پیگیری و رصد می‌کنم. از رابطه صمیمی مسئولین 2نهاد اصلی ورزش ایران که می‌تواند زمینه جهش ورزش کشورتان باشد خرسندم.» او در ادامه نشست با تأکید بر رعایت منشور المپیک از سوی هر 2نهاد ورزش ایران یعنی وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک گفت: «پیاده‌سازی اهداف و روح ورزش و المپیک باعث پیوندی مستحکم و ناگسستنی بین ملت‌ها می‌شود و با همین هدف درخواست دارم تمام تلاش‌تان را برای رعایت منشور المپیک در ایران به‌کار ببندید.»

 

این خبر را به اشتراک بگذارید