• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
دو شنبه 25 آذر 1398
کد مطلب : 90484
+
-

سپاهان از داوری سود نبرده، ضرر کرده است

امیرحسین اعظمی| شایان مصلح در این فصل 5‌بار مهره فیکس سپاهان در لیگ برتر بوده و یک‌بار هم به‌عنوان بازیکن ذخیره به میدان رفته است. مدافع فصل گذشته پرسپولیس در این تعداد بازی تنها یک‌پاس‌گل داده و نتوانسته آنطور که باید، خودی نشان دهد. او که حالا مصدوم شده و بازی با شاهین را هم از دست داده، سخت در تلاش است تا هر‌طور شده خودش را به بازی با استقلال برساند. با او گفت‌و‌گویی درخصوص آخرین شرایط خودش و سپاهان داشته‌ایم.

 مثل اینکه مصدوم شدی؟
در بازی با پیکان مصدوم شدم. احتمالا بازی با شاهین بوشهر را از دست می‌دهم ولی امیدوارم به بازی برابر استقلال برسم. مصدومیتم از ناحیه همسترینگ است و باید چند روز صبر کنم تا ببینم اوضاع چطور می‌شود.
  رقابت با سعید آقایی چطور است؟
در همه تیم‌ها رقابت وجود دارد. من و سعید رفیق هستیم و هر بازیکنی آماده‌تر باشد، با صلاحدید کادر فنی بازی می‌کند.
  برای قهرمانی سپاهان چقدر شانس قائل هستی؟
صحبت در مورد قهرمانی زود است. چهار پنج تیم مدعی هستند و هر تیمی که خوب امتیاز جمع کند، درنهایت قهرمان می‌شود. دو سه بازی آینده هم خیلی مهم است و ما باید قبل از تعطیلی مسابقات خوب امتیاز بگیریم. پیش‌بینی در مورد تیم قهرمان خیلی سخت است ولی امیدوارم در نهایت ما قهرمان شویم.
  بازی در سپاهان چه تفاوتی با بازی در پرسپولیس دارد؟
تفاوت آنچنانی ندارد. هر دو تیم در فوتبال ایران بزرگ و پرافتخار هستند.
  قبول داری که در برخی ‌بازی‌ها بابت اشتباهات داوری سود بردید؟
سود یا ضرر؟ ما ضرر کردیم ولی بعد از هند کی‌روش هجمه شدیدی علیه سپاهان ایجاد شد. در همان بازی با استقلال خطای پنالتی روی میرزایی گرفته نشد و وریا غفوری هم باید از زمین مسابقه اخراج می‌شد. در بازی با نساجی یک گل ما آفساید بود و یک گل نساجی هم آفساید بود. در بازی با شهر خودرو هم باید برای هر یک از تیم‌ها پنالتی می‌گرفتند و اخراج بازیکن ما درست نبود. در بازی با سایپا هم برای تیم ما پنالتی نگرفتند. در بازی با پارس‌جنوبی یک پنالتی عجیب علیه سپاهان گرفتند که پنالتی نبود. ما واقعا از داوری‌ها ضرر کردیم و نمی‌دانم چرا این جو در مورد سپاهان درست شده است.
 راستی طلبت را از پرسپولیس گرفتی؟
3‌ماه از موعدی که باشگاه پرسپولیس قول داده بود گذشته ولی هنوز طلبم را نگرفتم. من قصد شکایت ندارم و آقای انصاری‌فرد هم قول داده که طلبم پرداخت شود، امیدوارم این اتفاق رخ دهد.

این خبر را به اشتراک بگذارید