• پنج شنبه 20 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 1 ذی القعده 1445
  • 2024 May 09
یکشنبه 24 آذر 1398
کد مطلب : 90384
+
-

صدای استان‌ها

صدای استان‌ها

  مشکلات پارک لیان رفع شود
ابتدای سرازیری و سربالایی پارک لیان بوشهر وضع مناسبی ندارد. قسمتی از ابتدای سرازیری آسفالت نشده است. در سرازیری پارک هم قسمتی از آسفالت گود شده و اگر مردم چند سنگ بزرگ مقابل آن نگذاشته بودند، پیاده و سواره وارد چاله می‌شدند.
نریمان جهانی از بوشهر

  بهسازی آسفالت
آسفالت جاده روستایی قدیم بندرترکمن به کردکوی بسیار ناهموار شده و مشکلات زیادی برای تردد خودروها به وجود آورده است. در بسیاری مواقع شاهد انحراف خودروها هم بوده‌ایم. لطفا رسیدگی شود.
کشفی از گلستان 

  عرض کم خیابان و پارک دوبل 
خیابان فردوسی یکی از خیابان‌های اصلی شهر ایلام است که عرض بسیار کمی دارد و درعین حال عبور و مرور در آن زیاد است. به دلیل عرض کم خیابان، برخی راننده‌ها خودروهای خود را در این خیابان دوبله پارک می‌کنند که زمینه‌ساز تشدید ترافیک می‌شود. از مسئولان اداره راهنمایی و رانندگی می‌خواهیم برای رفع این مشکل فکری کنند.
شرف‌الدین از ایلام

  ساماندهی کودکان کار
آمار کودکان کار که در چهارراه‌ها به پاک کردن شیشه، فروش گل و آدامس مشغولند، در حال افزایش است. مسئولان و متولیان ساماندهی این کودکان باید چاره‌ای بیندیشند. 
یکی از شهروندان ساکن منطقه 3 ایلام

   خیابان جهانگیری اراک روشنایی ندارد
خیابان جهانگیری یکی از معابر پر رفت ‌و آمد و بدون روشنایی کافی در اراک است. هنگام ترددهای شبانه معمولا عابران به دلیل سرعت خودروها با مشکل روبه‌رو هستند و احتمال برخورد با عابران که از خیابان رد می‌شوند وجود دارد. از مسئولان اداره برق و شهرداری تقاضا داریم به این مشکل رسیدگی کنند.
جمعی از اهالی خیابان جهانگیری از مرکزی

این خبر را به اشتراک بگذارید