• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
شنبه 23 آذر 1398
کد مطلب : 90223
+
-

با مردم

با مردم









سرقت قطعات خودرو در فردیس نگران‌کننده است
میزان دزدی قطعات ماشین در شهرستان فردیس بسیار افزایش یافته و نگران‌کننده است. از مسئولان انتظامی شهرستان توقع رسیدگی و بررسی داریم.
حمیدی از فردیس

معیارهای دریافت کمک معیشت را بازنگری کنند
آیا یک مستأجر با یک دختر دانشجو بدون ملک و خودرو صلاحیت دریافت کمک معیشت ندارد؟ اما بعضی‌ها با 5 ماشین شاسی بلند کمک معیشت می‌گیرند!
آذری از عبدل‌آباد

شبکه فاضلاب بجنورد نیمه‌کاره رها شده است
یکی از وظایف شرکت آب و فاضلاب شهری اجرا و نصب شبکه فاضلاب است که به‌نظر می‌رسد به هر دلیل این وظیفه در مرکز استان خراسان شمالی یعنی بجنورد انجام نشده است. مثلا در شهرک فرهنگیان اجرای این طرح هنوز شامل نیمی از ساکنان هم نشده است و معلوم هم نیست چه زمانی این شبکه کامل می‌شود.
حیدری از بجنورد

سوءتغذیه مردم موضوعی جدی است
طبق آماری که خود مسئولان اعلام می‌کنند، چند استان کشورمان در وضعیت خط قرمز و سوءتغذیه قراردارند که تداوم آن مشکلات و بیماری‌های جسمی و روحی و عوارض و عواقب خطرناکی را به‌وجود می‌آورد که شیوع آنفلوآنزا کمترینِ آن است. لطفا مسئولان محترم به تغذیه این استان‌ها رسیدگی کامل کنند.
رهبر زارع از کرج

ارائه خدمات بیدود از سرگیری شود
از مسئولان توقع داریم طرح بیدود همچنان با اقتدار در تهران ادامه یابد. این طرح در آستانه جا باز کردن بین مردم و عادی شدن استفاده از دوچرخه بود که اکنون بلاتکلیف است. با توجه به تعداد زیاد کاربرانی که دوچرخه‌های بیدود را با پرداخت مبلغ 150هزار تومان برای خودشان به‌مدت یک‌سال فعال کرده بودند از مسئولان توقع آغاز ارائه خدمات بیدود را داریم.
نجفی از تهران

آسفالت شهر رشت معضلی قدیمی
شهر رشت با وجود اینکه در ردیف کلانشهرهای کشور قرار دارد همواره درگیر مشکلاتی ازجمله آسفالت است. قبول که بارندگی در این شهر بسیار است اما نباید به‌گونه‌ای آسفالت‌ها زیر‌سازی‌ شود که سریع خراب نشوند؟ تاکی خیابان‌ها باید شبیه جاده‌های مالروی قدیمی باشند.
حاج پورانی از رشت

مسئولان با اهداکنندگان خون مدارا کنند
سازمان انتقال خون با وجود فراخوان برای اهدای خون فقط با کارت ملی هوشمند اقدام به گرفتن خون می‌کند و حتی شناسنامه عکسدار را قبول ندارد. درحالی‌که از سال قبل به‌دلیل کمبود مواد اولیه کارت ملی صادر نمی‌شود و هم‌اکنون درصد زیادی از جوانان که قابلیت اهدای خون دارند، فاقد کارت ملی هستند. از طرفی شناسنامه‌های جدید دارای کد ملی هستند، ولی سازمان فقط به‌دلیل اینکه باید اطلاعات را دستی وارد کند از پذیرش افراد بدون کارت‌ملی خودداری می‌کند. مسئولان به فکر مسئول پذیرش هستند یا تامین خون؟
حسینی از تهران

رفتار با سربازها همچنان مانند گذشته‌های دور است
سلام چرا برادران ارزشمند ارتشی هنوز رفتار خشک نظام گذشته را دارند. پسر من در پرندک خدمت می‌کند و رفتا بد سرپرست باعث شده، که سربازها به حفاظت گزارش بدهند. از همان روز دریافت گزارش همه را بازداشت کردند و جز جریمه مرخصی ندادن برای هرکدام به‌مدت 5 روز اضافه خدمت در نظر گرفتند. نباید سربازان را به‌گونه‌ای اذیت کنند که دلزده شوند.
محمدخواه از قم

پل عابر دییاجی - صدر برقی شود
پل عابر دیباجی واقع در بزرگراه صدر از گذشته بوده است و به‌نظر می‌رسد جا دارد مسئولان نسبت به مکانیزه کردن آن اقدام کنند چراکه اهالی کهنسال و زنان باردار و کودکان از مکانیزه نبودن این پل در عذاب هستند.
از ساکنان محله دیباجی

قلعه میر در خطر آبگرفتگی
با توجه به بارندگی‌های پیش‌بینی شده برای روزهای آخر پاییز و زمستان، قلعه میر واقع در سه‌راه آدران هر لحظه در خطر است. زیرسازی و وضعیت جدول‌های آب و جوی‌ها بسیار بد است و با کوچک‌ترین بارشی منطقه مستعد آبگرفتگی و سیلاب می‌شود. اینکه منطقه گاز ندارد هم معضلی بزرگ است.
از ساکنان گلستان 15

باید قادر به صادرات مربی شویم 
چرا نباید بتوانیم از این همه بازیکن مطرح فوتبال مربیانی بسازیم که قابلیت صادرات داشته باشند. استعداد کم نداریم. مدیریت لازم است.
احمدی از تهران 

وعده‌های سرکاری آموزش و پرورش
10سال است که برای آموزش و پرورش لرستان کار می‌کنم و حداکثر حقوقم یک میلیون و 200هزار تومان است آن هم به‌صورت روزمزد. طی 10سال گفتند استخدام می‌کنیم ولی اتفاقی نیفتاده است. اکنون هم که به پیگیری موضوع پرداختم به‌دنبال اثبات نادیده گرفتن سنوات خدمت من هستند.
محمدزینعلی از خرم آباد

پیاده‌رو بارانداز شده است
خیابان تقوی در خیابان لاله‌زار که به‌تازگی سنگفرش و زیبا شده است توسط کاسبان تبدیل به بارانداز شده که بسیار بدمنظره است و سیمای شهر را برهم‌زده است.
سهراب امیرمحمدی از لاله‌زار

این خبر را به اشتراک بگذارید