• پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 23 شوال 1445
  • 2024 May 02
سه شنبه 19 آذر 1398
کد مطلب : 89881
+
-

امتیاز 25 در انتظار کالدرون

امتیاز 25 در انتظار کالدرون

هفته چهاردهم از لیگ‌برتر ایران که دیروز با برگزاری 5بازی آغاز شده، امروز به پایان می‌رسد. تمام فعل‌و انفعالات این هفته تحت‌تأثیر رفتن استراماچونی و پیامدهای این اتفاق در باشگاه استقلال قرار داشت. امروز در 3بازی باقیمانده این هفته 3تیم بالای جدولی به مصاف 3تیم انتهای جدول می‌روند. امروز پرسپولیس در تهران و 2تیم جنوبی در بوشهر و مسجدسلیمان به جنگ رقبا می‌روند.
  شاهین بوشهر - نفت آبادان؛ ساعت16:30
آبادانی‌ها که با اسکوچیچ یکی از بهترین فصل‌های تاریخ‌شان را می‌گذرانند، بعد از 2‌پیروزی متوالی امروز در بوشهر میهمان آخرین تیم جدول هستند. شاهین بوشهر هنوز در حسرت کسب نخستین پیروزی این فصل است، اما از زمان آمدن میشو کریستیچوویچ لااقل طعم شکست را دیگر نچشیده است. شاهین از زمان آمدن میشو فقط و فقط مساوی می‌کند و حالا با 4تساوی متوالی در آستانه رسیدن به رکوردی است که نفت مسجدسلیمان در ابتدای فصل به جا گذاشت. شاهین هفته گذشته در تبریز تراکتور را متوقف کرد و احتمالا امروز هم هدف اول این تیم گل‌نخوردن خواهد بود. اما گل‌نخوردن از نفت آماده حتی از کلین‌شیت مقابل تراکتور هم سخت‌تر است.
  نفت مسجدسلیمان - سایپا؛ ساعت 16:35
اسطوره‌های تساوی بدون گل و سلاطین بازی‌های بی‌کیفیت در لیگ نوزدهم، امروز در مسجدسلیمان مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند. در لیگ جاری هیچ دو تیمی به اندازه نفت و سایپا بازی بدون گل نداشته‌اند. تیم تارتار 7بازی از 13بازی‌اش را بدون گل تمام کرده و سایپا هم با 5مساوی بدون گل دومین رکورددار این فصل است. نارنجی‌ها دقیقا 810دقیقه است هیچ گلی در لیگ نزده‌اند و نفت مسجدسلیمان هم 671دقیقه است هیچ گلی دریافت نکرده! واقعا توقع دارید از دل این اعداد و ارقام چه نمایشی بیرون بیاید؟ ما که امیدواریم 2تیم غیرتی شوند و برای دهن‌کجی به ما هم که شده، یک بازی جذاب و پرگل به نمایش بگذارند.
  پرسپولیس - گل‌گهر؛ ساعت17:30
تیم کالدرون در این فصل آنقدر بی‌ثبات بوده که حتی برد پرگل هفته گذشته هم هواداران را از بازی امروز مطمئن نمی‌کند. حریف امروز پرسپولیس تیم قعرنشین گل‌گهر است که در هفته‌های اخیر هم دلیلی برای امیدواری نشان نداده است، اما پرسپولیسی‌ها هم هنوز خاطره تلخ امتیاز‌دادن به ماشین‌سازی و نفت مسجدسلیمان -آن‌هم در ورزشگاه خانگی- را از یاد نبرده‌اند. پیش‌بینی همه از نتیجه این بازی، یک برد آسان برای پرسپولیس است اما قرمزپوشان قبلا توانایی خود را در مشکل‌کردن این بازی‌های ساده نشان داده‌اند. پرسپولیس امروز هم امید عالیشاه و سیامک نعمتی را در اختیار ندارد و کالدرون تصمیم گرفته باز هم به تنبیه این دو بازیکن ادامه بدهد.

این خبر را به اشتراک بگذارید