• چهار شنبه 26 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 7 ذی القعده 1445
  • 2024 May 15
دو شنبه 18 آذر 1398
کد مطلب : 89785
+
-

مرگ پدرزن در درگیری با داماد

مرگ پدرزن در درگیری با داماد


دعوای داماد و پدرزن پایان خوشی نداشت و حادثه مرگباری را رقم زد. در این درگیری پدرزن جان باخت و داماد خانواده بازداشت شد.
به گزارش همشهری، ساعت23 شانزدهم آذر‌ماه به قاضی ساسان غلامی خبر رسید که مرد میانسالی در بیمارستان جانش را از دست داده است. اگرچه علت اولیه مرگ ایست قلبی عنوان شده بود اما در تحقیقات مشخص شد که او ساعتی قبل در درگیری خانوادگی حالش وخیم شده و پس از انتقال به بیمارستان جان باخته بود. با دستور قاضی جنایی جسد به پزشکی‌قانونی انتقال یافت تا علت اصلی مرگ مجددا بررسی شود. از سوی دیگر خانواده این مرد به دادسرای جنایی تهران رفتند و از داماد خانواده به اتهام قتل عمد شکایت کردند. به این ترتیب قاضی جنایی دستور بازداشت داماد متوفی را صادر کرد و او دیروز برای تحقیق به دادسرا انتقال یافت.
این مرد 29ساله در تحقیقات به قاضی غلامی چنین گفت: من 10سال پیش ازدواج کرده‌ام و 2فرزند دارم. مدت‌هاست با همسرم اختلاف دارم. او همیشه نسبت به من بدبین است و سوءظن دارد. او مدام به من گیر می‌داد و زنی حساس بود تا جایی که تصمیم گرفتم از او جدا شوم. حتی وکیل گرفتم و حاضر شدم نصف دارایی‌ام را به او بدهم تا جدا شویم اما او حاضر به طلاق نشد. اختلافات ما ادامه داشت تا اینکه چند وقت پیش یکی از همکارانم پیش من آمد و پول قرض خواست. همکارم خانم بود و من به او پول قرض دادم. فیش آن داخل جیبم بود که همسرم در جست‌وجوی وسایلم، ‌فیش را پیدا کرد و بر سر همین موضوع جنجال درست شد. حتی به محل کارم آمد و آبروی من و همکارم را برد. همین اتفاق باعث شد با همکارم صمیمی‌تر شوم. او هم در آستانه جدایی از شوهرش بود. تصمیم گرفتیم با هم ازدواج کنیم. من هم دیگر از رفتارهای همسر شکاکم خسته شده بودم و می‌خواستم طلاقش بدهم تا با همکارم ازدواج کنم. وی ادامه داد: شب حادثه با همکارم در پارک قرار گذاشته بودم تا با هم صحبت کنیم. او از شوهرش طلاق گرفته بود و از من می‌خواست تا زودتر تکلیفش را روشن کنم. آن شب همسرم که به همراه پدرش و بچه‌هایم مرا تعقیب کرده و به پارک آمده بود، دست همکارم را گرفت و او را پیش بچه‌هایم که داخل ماشین بودند، برد. می‌خواست آبروی مرا پیش بچه‌ها ببرد. پدرش هم در پارک بود اما اصلا درگیری میان ما رخ نداد. با این حال پدرزنم به‌شدت استرس داشت و با دیدن این فضای متشنج و دخترش عصبی شده بود. ناگهان حالش خراب شد و دخترش او را به بیمارستان برد. من هم به همراه بچه‌ها به خانه بازگشتم تا اینکه شب مأموران به خانه‌ام آمدند و مرا دستگیر کردند. من نقشی در مرگ پدرزنم ندارم و اصلا با او درگیر نشدم.
پس از ثبت اظهارات داماد در پرونده، قاضی جنایی دستور تحقیق از شاهدان را داد تا مشخص شود دعوای داماد باعث مرگ پدرزن شده یا نه. اگر مشخص شود که داماد با پدرزن درگیر شده و دعوا باعث مرگ شده اتهام داماد تسبیب در قتل غیرعمدی خواهد بود.

این خبر را به اشتراک بگذارید