• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
شنبه 16 آذر 1398
کد مطلب : 89615
+
-

لباس کودک- خیابان بهار

  اگر قصد خرید سیسمونی برای نوزاد درراهتان را دارید یا نیازمند تهیه لباس مناسب برای کودکان خود هستید، راسته بازار خیابان بهار یکی از قدیمی‌ترین بورس‌هایی است که در آن می‌توانید انواع وسایل مورد نیاز فرزندانتان، از لباس گرفته تا شیشه‌شیر و کالسکه از برندهای مختلف را پیدا کنید.
   راسته بازار لباس و وسایل کودک بهار خیابانی طولانی است  که و از تقاطع خیابان انقلاب شروع می‌شود. در این راسته بیش از 40فروشگاه و چندین پاساژ مانند چهلستون و مجتمع تجاری - اداری بهار به فروش انواع لوازم، لباس و پاپوش کودکان و نوزدان اختصاص دارد.
   تراکم فروشگاه‌های این راسته بازار تا خیابان سمیه است اما در امتداد این راسته بازار می‌توان برخی مغازه‌های سیسمونی‌فروشی را در خیابان‌های طالقانی و سمیه نیز پیدا کرد.
    در واقع باید بورس لوازم و لباس‌نوزاد و کودک خیابان بهار را محل تمرکز برندهای مشهور خارجی از قبیل چیکو، پگ پرگو، تاپ لاین، مادرکر، اونت، پریتاکس و... دانست و فروشگاه‌های اختصاصی تولید‌کنندگان ایرانی به چند برند مانند زیروتن، آشور و رولان محدود شده است.
   تمرکز برندهای خارجی موجب بالابودن قیمت محصولات عرضه‌شده در این راسته بازار نسبت به سایر بازارهای فروش لوازم و لباس کودک در تهران شده است. پس اگر برای تامین بودجه دغدغه بیشتری نسبت به کیفیت و برند دارید، شاید نتوانید در این راسته بازار کالای مورد نیازتان را خریداری کنید.
  در این راسته بازار می‌توانید انواع وسایل نوزادی، لباس، کفش و... برندهای مشهور خارجی و کمتر داخلی، از سن نوزادی تا نوجوانی را با قیمت‌های مناسب پیدا کنید. گرچه ساعت کار این فروشگاه‌ها از 8:30 صبح تا 9شب است اما بهتر است زودتر از ساعت 10صبح به این راسته بازار نروید چون اغلب مغازه‌ها بسته‌اند.

این خبر را به اشتراک بگذارید