• پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 23 شوال 1445
  • 2024 May 02
شنبه 16 آذر 1398
کد مطلب : 89597
+
-

رگبار مهاجمان مسلح در خیابان

داخلی
رگبار مهاجمان مسلح در خیابان


حمله مهاجمان مسلح به خیابانی در منطقه مسعودیه تهران، جان یک نفر را گرفت و 2نفر را مجروح کرد. آنها که مسلح به کلاشنیکف و قمه بودند در مقابل یک قهوه‌خانه شروع به تیراندازی کرده و تعداد زیادی خودرو را نیز با قمه تخریب کردند.
به گزارش همشهری، ساعت20:15 پنجشنبه‌شب، اهالی خیابان اسلام‌آباد منطقه مسگرآباد در شهرک مسعودیه تهران شاهد صحنه‌ای هولناک بودند. آن شب پس از اینکه یک پژو پارس سفید که فاقد پلاک بود در خیابان توقف کرد، 2نفر از سرنشینان آن با قمه و شمشیر به سمت قهوه‌خانه‌ای که در آن حوالی بود هجوم بردند و شیشه‌های آن را تخریب کردند. آنها همچنین شیشه برخی از خودروهایی که کنار خیابان پارک شده بود را تخریب کردند و این در حالی بود که یکی دیگر از سرنشینان پژو که ماسک بهداشتی به‌صورت زده و اسلحه کلاشنیکف در دست داشت، لوله سلاح خود را به سمت قهوه‌خانه گرفت و دیوانه‌وار شروع به تیراندازی کرد. افرادی که شاهد این صحنه هولناک بودند به وحشت افتادند و هرکسی تلاش می‌کرد که جایی پناه بگیرد. با این حال هجوم مهاجمان مسلح پایان تلخی داشت و باعث مرگ یک مرد جوان و مصدوم‌شدن 2نفر دیگر شد. به‌گفته سرهنگ جلیل موقوفه‌ای، جانشین رئیس پلیس پیشگیری تهران، بررسی‌ها حکایت از این داردکه مهاجمان با انگیزه انتقام‌جویی و اختلافات شخصی با اوباش دیگر دست به این اقدام هولناک زده و پس از شلیک حدود 15گلوله و تخریب قهوه‌خانه و چندین خودرو فرار کرده‌اند.  وی تأکید کرد: در این حادثه راننده پرایدی که در اسنپ کار می‌کرد و در نزدیکی قهوه‌خانه منتظر مسافر ایستاده بود بر اثر اصابت گلوله به قتل رسید. به‌نظر می‌رسد سرنشینان پژو تصور کرده بودند که این راننده جایی ایستاده که راه فرار آنها را سد کند و به همین دلیل به سوی او شلیک کرده بودند. 
براساس این گزارش، در این حادثه جوانی حدودا ۲۵ساله که در قهوه‌خانه حضور داشته و از ترس پشت یخچال مغازه پنهان شده بود از ناحیه شکم هدف گلوله قرار گرفت و زخمی شد. علاوه بر او پسربچه ۱۳ساله‌ای نیز از ناحیه دست و پا هدف گلوله فرد مهاجم قرار گرفت که هردو مصدوم شدند و به بیمارستان انتقال یافتند. سرهنگ موقوفه‌ای گفت: افراد مهاجم که از اراذل و اوباش هستند شناسایی شده‌اند و دستگیری آنها در دستور کار پلیس قرار گرفته است.

جزئیات تیراندازی مرگبار از زبان شاهدان
«خدا به همه ما رحم کرد که در این حادثه پسرم زنده ماند و گلوله‌ها جانش را نگرفت.» مادر پسر 13ساله که هدف گلوله مهاجمان قرار گرفته و در بیمارستان بستری شده است می‌گوید: شب حادثه داخل خانه‌ام بودم. خانه ما در نزدیکی قهوه‌خانه است و شاید هفته‌ای یک یا دوبار مقابل این قهوه‌خانه درگیری رخ می‌دهد. افراد شرور به این حوالی رفت‌وآمد دارند و وقعا آسایش را از اهالی محل گرفته‌اند. شب حادثه پسر بزرگم در گیم‌نت و پسر کوچکم که حالا گلوله خورده مقابل خانه سرگرم بازی با دوستانش بود. وقتی صدای تیراندازی را شنیدم،  فورا به پسر بزرگم زنگ زدم و گفتم برادرت را بردار و فورا بیا خانه. با این حال خودم به کوچه رفتم و وقتی پسرم را خون‌آلود دیدم از حال رفتم. مرد دیگری که شاهد این حادثه هولناک بوده است می‌گوید: من به همراه برادر و همسر برادرم داخل ماشین بودیم. برادرم مشغول پارک‌کردن ماشین بود که ناگهان صدای مهیبی شنیدیم. ابتدا تصور کردیم ترقه یا نارنجک است اما وقتی گلوله‌ای شلیک شد و درست به شیشه ماشین ما برخورد کرد تازه فهمیدیم ماجرا از چه قرار است. گلوله، شیشه ماشین را شکست و تکه‌های شیشه به سر و صورت همسر برادرم ریخت. همه ما از ترس سرمان را به زیر ماشین بردیم. وقتی به بیرون نگاه کردم مردی را دیدم با ماسک بهداشتی. او به سمت خیابان شلیک می‌کرد و افراد دیگر با قمه شیشه ماشین‌ها و مغازه قهوه‌خانه را تخریب می‌کردند. پس از فرار آنها  پسر 13ساله‌ای را دیدیم که گلوله خورده است و  فورا به اورژانس زنگ زدیم که خوشبختانه زنده ماند.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید