• پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 23 شوال 1445
  • 2024 May 02
پنج شنبه 7 آذر 1398
کد مطلب : 88993
+
-

با مردم

با مردم








جلوی عرضه کالاهای بدون برچسب گرفته شود
ازمسئولان انتظار ویژه داریم هرچه سریع‌تر تمامی کالاها را برچسب‌دار کنند تا ثبات قیمت‌ها برقرار شود و مجددا شاهد افزایش خودسرانه و طمعکارانه قیمت نباشیم.
رضایی از ساوجبلاغ

احداث تقاطع همسطح در حکیمیه
تقاطع خیابان احسان و بلوار بهار در حکیمیه تهرانپارس چندین ماه است که در دست احداث است. بخش آسفالت و جدول‌کشی به پایان رسیده اما به‌دلیل عدم نصب چراغ‌ها و علائم راهنمایی، مدت‌هاست که مسدود مانده و این امر موجب ترافیک در این بلوار، مقابل دانشگاه آزاد شده است. خواهشمندم مسئولان اقدامات لازم را مبذول فرمایند.
محسنی  از تهران

آسفالت 30ساله در شهر‌ک‌های افسریه و مسعودیه 
شهرک‌های افسریه و مسعودیه در منطقه15 تهران حدود 30سال قبل آسفالت شده‌اند و بعداز آن هیچ کوچه‌ای در این محدوده روکش آسفالت نشده است. از مسئولان تقاضای توجه و رسیدگی داریم.
شهروند ساکن در منطقه15

به امنیت پارک‌ها بیشتر توجه کنند
بسیاری از پارک‌ها و بوستان‌های تهران، به‌ویژه در ساعت‌هایی خاص، پاتوق افراد مشکوک و خلافکار شده‌اند. ازجمله کارهای خلاف این خلافکاران، خرید و فروش مواد‌مخدر و قاچاق است. تا اوضاع پارک‌ها از کنترل خارج نشده است، بهتر است مسئولان رسیدگی کنند.
هادی از تهران

بازار کاغذ برای مسئولان عبرت باشد
چند‌ماه قبل بسیاری از کارشناسان تأکید داشتند که دولت در موضوع کاغذ و مقوا دخالت نکند تا قیمت آن کنترل شود. دخالت نکردن دولت در این موضوع که شاید به‌دلیل سرگرمی در موضوعات متعدد دیگر بود، باعث کنترل قیمت کاغذ و به نصف رسیدن آن شد. اگر مافیاها و دولت به همین روال در کاغذ دخالت نکنند، همه‌‌چیز درست می‌شود.
چاپچی از قم

روزی یک وعده غذا داریم بدون یارانه
یک کارگرساختمان هستم که 55سال دارم و از 4سال پیش یارانه من قطع شده وهیچ مسئولی هم پاسخگو نیست. بنده درتمام عمرم نه منزل داشتم نه ماشین نه حقوق ماهانه، شاید باورش سخت باشد ولی من وخانواده‌ام طی روزفقط یک وعده غذا داریم.
م. رحمانی از اسلامشهر

سطل زباله نوبتی
سؤالم از مسئولان محترم منطقه۱۱ شهرداری است و اینکه چرا سر هرکوچه نباید یک سطل زباله باشد؟ در خیابان عباسی جنوبی با نزدیک ۲۰کوچه طولانی فقط 2سطل زباله است. پرسنل پاکبان هم می‌گویند تعداد سطل‌ها کم است و آنها را نوبتی سر کوچه‌ها جابه‌جا می‌کنند. 
سعیدنجاتی از عباسی

شهرداری خانه میدان فلسطین را تحت پوشش بگیرد
در ضلع شمال شرقی میدان فلسطین تهران یک خانه تاریخی هست که گفته می‌شود متعلق به زندوکیل بوده است. از شهرداری تقاضا داریم این خانه را تحت پوشش حمایتی خود قرار دهد تا بیش از این تخریب نشود.
خشایار از تهران 

 مشکلات اتوبوس‌های بی‌آرتی
به‌دلیل گرانی بنزین استفاده از خطوط اتوبوسرانی بیشتر شده است و حتی در ساعاتی که قبلا مسافر کم بود باید منتظر آمدن اتوبوس در صف بایستیم، اما واقعیت این است که تعداد اتوبوس‌ها همانی است که قبلا بود و وضعیت مردم اتوبوس‌‎سوار چیزی شبیه قطارهای هند در اندازه‌های کوچک‌تر است. لطفا مسئولان فکری بکنند.
صائب رحمتی از تهرانپارس

این خبر را به اشتراک بگذارید