• چهار شنبه 12 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 22 شوال 1445
  • 2024 May 01
سه شنبه 5 آذر 1398
کد مطلب : 88772
+
-

برای بسیج مردم همیشه در اولویت بوده‌اند

حناچی در مراسم اجتماع بزرگ گردان‌های بسیج شهرداری تهران: بسیج مهم‌ترین یادگار امام راحل و تدبیر ایشان بود

مراسم
برای بسیج مردم همیشه در اولویت بوده‌اند

گردهمایی بسیجیان شهرداری تهران ساعتی پیش از راهپیمایی روز 4آذر در سالن کشتی شهدای هفتم تیر برگزار شد.

به گزارش همشهری، شهردار تهران گفت: خصیصه بسیج این بوده و هست که بیشتر از آنکه چیزی را برای خود بخواهد، آن را برای مردم می‌خواهد و همواره مردم برای این سازمان در هر جبهه‌ای مقدم بوده‌اند. این رویکرد و نگاه نقشه‌راه ما خواهد بود تا ان‌شاءالله با هدایت مقام معظم رهبری به موفقیت‌های بیشتر دست پیدا کنیم.
پیروز حناچی در مراسم اجتماع بزرگ گردان‌های بسیج شهرداری تهران که با حضور سردار محمدرضا یزدی، فرمانده سپاه محمدرسول‌الله(ص) برگزار شد، گفت: امروز در اینجا پایه‌گذاری سازمان بسیج را به‌عنوان مهم‌ترین یادگار امام راحل و تدبیر ایشان در مبارزه با بزرگ‌ترین تهدید انقلاب، گرامی می‌داریم.

وی ادامه داد: من و کسانی که سن و سال بیشتری از من دارند به یاد داریم آغاز جنگ زمانی که شیرازه‌های کشور دچار خدشه شده بود، بزرگ‌ترین تهدید به سراغ کشور ما آمده بود. در همان ۴۵روز اول جنگ نخست خرمشهر را از دست داده بودیم و داغ ازدست‌دادن این شهر بر دل کشور مانده بود، اما تدبیر بابرکت حضرت‌امام(ره) باعث شد این شجره طیبه (سازمان بسیج) کاشته شود، رشد کند و به شرایط امروز برسد تا بتوانیم به عقبه پرافتخار بسیج آن ببالیم، آن را به یادگار داشته باشیم و نقشه راه آینده قرار دهیم.
شهردار تهران ضمن اشاره به جمله معروف حضرت امام‌خمینی(ره) که بسیج را لشکر مخلص خدا خواند، گفت: خصیصه بسیج این بوده و هست که بیشتر از آنکه چیزی را برای خود بخواهد، آن را برای مردم می‌خواهد و همواره در هر جبهه‌ای مردم مقدم بوده‌اند. این رویکرد و نگاه نقشه‌راه ما خواهد بود تا ان‌شاءالله با هدایت مقام معظم رهبری این مسیر را ادامه بدهیم.
وی تأکید کرد: از خصایص دیگر بسیج این بوده و هست که در میان تمام اقشار حضور دارد؛ در بسیج از پزشک، دانشجو، کارمند و کشاورز داشته‌ایم و همواره همه گروه‌ها و همه اقشار در این حرکت عظیم مردمی نقش داشته و دارند. وقتی که کمک‌های مردمی به‌دست رزمندگان می‌رسید بسیجیان می‌دانستند که مردم چطور دارایی خود را به آنها اهدا کرده بودند. ما آن دوران سخت را پشت سر گذاشتیم.
حناچی در پایان تأکید کرد: امیدوارم در شرایطی که ولی ما در غیبت است و شدت دسیسه‌ها به اوج خود رسیده، تنها و تنها به حضرت صاحب‌الزمان(عج) پناه ببریم. به امید خداوند، با رهبری واحد و با انسجام، این دوران سخت را پشت سر خواهیم گذاشت.
فرمانده سپاه محمدرسول‌الله تهران بزرگ نیز در این مراسم با اشاره به وقایع هفته پیش گفت: پس از اغتشاشات کشور ناوهای آمریکا پس از مدت‌ها دوباره به سمت منطقه حرکت کردند. فکر نکنید حرکت ساده‌ای بود و اراذل و اوباش آمدند این اقدام را رقم زدند، بلکه آمریکایی‌ها و رژیم صهیونیستی پشت پرده اغتشاشات بودند و پول هنگفتی خرج شد.
سردار یزدی اظهار کرد: وقتی پهپاد فوق‌مدرن آمریکایی بر فراز آب‌های ما وارد می‌شود، به سمت آن شلیک و پهپاد ساقط می‌شود. پس از ساقط‌شدن پهپاد آمریکایی مسئولان برخی از کشورها در دیدار با مسئولان کشورمان اقرار کردند که اگر هواپیمای آمریکایی وارد سرزمین ما می‌شد جرأت نمی‌کردیم آن را ساقط کنیم.

این خبر را به اشتراک بگذارید