• پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 23 شوال 1445
  • 2024 May 02
یکشنبه 3 آذر 1398
کد مطلب : 88595
+
-

صدای استان‌ها

صدای استان‌ها

   گرد و غبار کارخانه کاشی
باد، گرد وغبار کارخانه کاشی را به مجتمع مسکن ‌مهر زرقان می‌آورد. حالا که این کارخانه تعطیل شده است، باید بقایای آن نیز جمع‌آوری شود.
مرادخانی ‌از زرقان فارس

   آلایندگی در دلیجان
فعالیت گسترده واحدهای ایزوگام در شهر دلیجان سبب ایجاد آلودگی‌هایی در این شهر شده است. باید دستورالعملی تدوین شود تا براساس آن، فعالیت واحدهای آلاینده از این پس در دلیجان محدود شود و با واحدهای متخلف فعلی هم برخورد قاطع صورت گیرد.
علیرضایی از مرکزی 

   وضعیت آسفالت 3 خیابان
حدود 8 سال از ساخت طرح مسکن‌ مهر در کامیاران استان کردستان می‌گذرد. همه خیابان‌های آن آسفالت و جدول‌بندی و حتی خیابان‌های بلوک‌های جدید در 2 سال اخیر ساخته شده است. فقط آسفالت 3 خیابان مانده است که بعد از گذشت 8 سال هنوز آسفالت ندارند. از مسئولان تقاضا می‌کنم فکری به حال این چند خیابان بکنند.
جمعی از ساکنان از کامیاران کردستان 

   عبور از چراغ قرمز
برخی از شهروندان مشهدی چراغ راهنمایی و رانندگی را در خیابان‌ها نادیده می‌گیرند و به آن توجه ندارند. همین رفتار سبب سنگین‌تر شدن ترافیک می‌شود. از شهروندان می‌خواهیم برای حقوق شهروندی احترام بیشتری قائل شوند.
شهروندی از خراسان ‌رضوی

   اتوبوس‌های فرسوده تعویض شوند
8 اتوبوس مدل بالا و عالی در اتوبوسرانی شهر ایلام زیرآفتاب خاک می‌خورند، اما اتوبوس‌های از رده خارج به دانشگاه ایلام و دانشگاه علوم‌پزشکی و همچنین داخل شهر ایلام  سرویس‌ می‌دهند. از راننده‌ها هم که سئوال کردیم، گفتند مایل به تعویض اتوبوس‌ها با اتوبوس‌های نو هستند، اما شهرداری قبول نمی‌کند. 
جمعی از دانشجویان دانشگاه ایلام

   لزوم توجه به محله
تعطیلی کارگاه‌ها و کارخانه‌های خرم‌آباد سبب شده است که بخش زیادی از ساکنان محله کارگری امام حسین (ع) این شهر بیکار شوند. مسئولان مربوط باید توجه بیشتری به این محله داشته باشند.
صفایی از لرستان 

   کوچه به جای پارکینگ
تعداد کم پارکینگ در شهر سبب شده است که از کوچه‌ها به‌عنوان پارکینگ استفاده شود. این موضوع موجب شده است اهالی این کوچه‌ها برای تردد وسایل نقلیه خود با مشکل مواجه شوند. 
احمدی از زنجان

این خبر را به اشتراک بگذارید