• پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 23 شوال 1445
  • 2024 May 02
یکشنبه 3 آذر 1398
کد مطلب : 88547
+
-

با مردم

با مردم










آلودگی صوتی بالا در خیابان سلیمان‌خاطر
آلودگی صوتی وانت‌بارها و دستفروشان، آسایش را از ساکنان خیابان سلیمان‌خاطر واقع در میدان هفتم‌تیر گرفته است. تماس با 137و 1888و110حتی شکایت کتبی به بازرسی شهرداری بی‌فایده است.
کامیار از تهران
 
رسانه ملی به فجایع فقر و بیکاری و سوء‌تغذیه هم بپردازد
از سازمان عریض و طویل رسانه ملی توقع می‌رود به‌جای تبلیغ ۲۴ساعته یک نوشیدنی خاص یا کتاب‌های کنکور با اسامی خنده‌دار در همه کانال‌هایش به معضلاتی به نام بیکاری و فقر بپردازد تا هم خدا راضی باشد و هم بنده خدا.
شهباز سعیدی از کرج

شناور بودن قیمت بنزین باعث رکود اقتصادی می‌شود 
برخی کارشناسان شناور بودن قیمت بنزین را مطرح می‌کنند که این موضوع به شرطی درست است که حقوق‌های بخش‌های دولتی و غیردولتی نیز مطابق تورم افزایش یابد. شاید بهترین تدبیر این باشد که باید بین افزایش حقوق‌ها و قیمت‌ها توازن وجود داشته باشد در غیراینصورت رکود اقتصادی بیشتر می‌شود.
 اردشیر نعمت‌پژوه، بازنشسته سازمان برنامه‌وبودجه

آسفالت بسیار بد میدان میوه و تره‌بار مرکزی 
آسفالت میدان مرکزی میوه‌وتره‌بار تهران از 28سال قبل ترمیم نشده و از ما میوه‌فروشان برای ورود روزانه به این میدان و انجام خریدهای روزانه وجه دریافت می‌کنند، اما کمترین خدماتی را که می‌تواند روکش یا تعویض آسفالت این میدان باشد، ‌ارائه نمی‌دهند. همچنین وضعیت سرویس‌های بهداشتی افتضاح است.
میوه فروش از تهران 

اهواز بدون آب و هوا
دورتادور اهواز بیرق‌های نفتی می‌سوزند و دودش به چشم مردم می‌رود، نه آب کافی و سالم داریم و نه هوای پاکیزه. راه‌اندازی سد گتوند وضعیت آب این کلانشهر را به کل تغییر داده و آبی که در طبقه همکف با پمپ و تسویه آب قابل دریافت است شور است. چرا نباید به فکر این قطب اقتصادی کشور بود؟
خوزستانی از اهواز

چطور درآمد همه مردم را ماهی 4میلیون حساب کرده‌اند
برخی مسئولان می‌گویند: قیمت بنزین براساس میانگین درآمد ماهانه مردم حساب شده است. یک نفر بگوید درآمد ماهی 4میلیون تومان را برای کدام دسته از مردم حساب کردید. لطفا درآمد کلان را زمان معدل‌گیری از جمع کل خارج کنید.
گل محمدی از بیرجند

تابلوی حمل با جرثقیل و جریمه در محل کسب درآمد قائمشهری‌ها 
کسبه میدان قائم از محل ایستادن خودروها و خرید و میزبانی آنها کسب درآمد می‌کنند و در این ایستگاه ده‌ها مغازه اغذیه‌فروشی است که مسافران عبوری و شهروندان در آنجا توقف می‌کنند، اما تابلوهای حمل با جرثقیل و جریمه‌کردن خودروهایی که پارک می‌کنند هم رانندگان را بلاتکلیف کرده و هم کسبه را ناراضی؛ زیرا آنها سالانه مالیات و عوارض می‌پردازند تا بتوانند کاسبی کنند و اگر کسی جلوی فروشگاه آنها توقف نکند درآمدی ندارند. لطفا مسئولان رسیدگی کنند.
عباس توکلی از قائمشهر

درآمد کل خانواده را برای قطع یارانه درنظر می‌گیرند
یارانه‌ام را به بهانه اینکه شما سرپرست خانوار هستی ودرآمد شما جمعا بالای ۱۰میلیون است، ‌قطع کرده‌اند. درحالی‌که این مدل بررسی کمال بی‌عدالتی است. چون به‌هرحال فرزندانم زندگی خودشان را دارند. درست‌تر این است که یارانه فرزندانم قطع و یارانه من و همسر و خواهرم که تحت سرپرستی من است وصل شود.
ق صابونچی از تهران

برخی داروها همچنان نایاب و کمیاب است
به‌رغم اعلام وزارت بهداشت مبنی بر وجود همه داروهای ضروری در کشور، بسیاری از داروهای حیاتی بیماران صعب‌العلاج کمیاب یا به کل نایاب است و دست وپنجه نرم کردن بیماران صعب‌العلاج با درد و عذاب به‌خاطر نبود دارو یا انتظارکشیدن برای تهیه آن از داخل یا خارج کشور درحالی‌که ثانیه به ثانیه برشدت بیماری‌هایشان افزوده می‌شود به هیچ‌وجه قابل تحمل نیست.
قربانی از ساری 

افزایش کرایه تاکسی از متروی نعمت‌آباد به شهرک ولی‌عصر
پایانه اتوبوسرانی متروی نعمت‌آباد برای شهرک ولی‌عصر تاکسی ندارد و شخصی‌ها کار می‌کنند. بارها تقاضای ساماندهی مسافرکش‌ها و ایجاد خط تاکسیرانی داده‌ایم اما اقدامی نشده است و با افزایش قیمت بنزین این مسافرکش‌ها 600تومان به کرایه افزوده‌اند. تاکسیرانی هم می‌گوید مسئولیت با ما نیست، تعزیرات هم می‌گوید به تاکسیرانی گزارش کنید.
دستواره از نعمت‌آباد

این خبر را به اشتراک بگذارید