• شنبه 8 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 18 شوال 1445
  • 2024 Apr 27
شنبه 2 آذر 1398
کد مطلب : 88391
+
-

لوازم آرایشی منوچهری

   سهم لوازم آرایشی در سبد مصرفی خانوارهای ایرانی بالاست، پس اگر طرفدار پروپاقرص استفاده از این محصولات هستید، به زیبایی و سلامت پوست و چشم خود اهمیت می‌دهید و به‌دنبال خرید لوازم آرایش اصل با دغدغه کمتر قیمت این اقلام هستید، در راسته بازار لوازم آرایشی خیابان منوچهری می‌توانید محصولات برخی برندها را پیدا کنید.
   راسته بازار خیابان منوچهری که از خیابان سعدی آغاز و با گذر ازتقاطع لاله‌زار به خیابان فرودوسی متصل می‌شود، بورس خرید لوازم آرایشی و گشت‌وگذار بانوان است. این راسته بازار در ابتدا با فروشگاه‌های کیف، ساک و چمدان و رنگ‌فروشی‌ها آغاز و در ادامه به لوازم‌التحریر و در نهایت لوازم آرایشی ختم می‌شود.
   توجه داشته باشید که بین فروشندگان این راسته بازار، تأکید بر اصل و برندبودن انواع لوازم آرایشی عرضه‌شده، حرف نخست است. در واقع فروشندگان این راسته بازار معتقدند که اجناس تقلبی نمی‌فروشند با وجود این بهتر است قبل از خرید لوازم آرایشی ابتدا از اصل بودن آن مطمئن شوید.
   دسترسی آسان به وسایل حمل‌ونقل عمومی ازجمله نقاط مثبت این راسته بازار است. پس برای گشت‌و‌گذار و خرید در راسته بازار توجه داشته باشید که به‌دلیل محدودیت جای پارک و طرح ترافیک، استفاده از خطوط اتوبوسرانی، مترو و تاکسیرانی بهترین گزینه است.

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :