• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
دو شنبه 27 آبان 1398
کد مطلب : 87976
+
-

با مردم

با مردم








چرا خدمات 192 قطع شد

خدمات تلفن گویای 192بسیار دقیق و به‌روز بود. اما مدتی است که خدمات این تلفن جسته و گریخته و بی‌نظم است، مثلا اوقات شرعی روز جمعه را ظهر شنبه به من اعلام می‌کند. واقعا چرا خدمات این‌چنینی از مردم دریغ شده است.
خانم‌زاده از تهران

در قبال گرانی بنزین، ماشین برقی وارد کنند
حالا که مسئولان تصمیم به گران کردن بنزین گرفته‌اند و ظاهرا چاره‌ای هم در اجرای آن نیست حداقل جایگزین‌ها و مُسکن‌هایی نظیر اجازه واردات ماشین‌های برقی یا توسعه ماشین‌های هیبریدی را درنظر بگیرند.
خوش بین از مشهد

ساختمان اداره پست پاوه بازسازی شود
وضعیت و نمای بیرونی ساختمان اداره پست شهرستان مرزی پاوه در استان کرمانشاه به‌علت تعمیرات از چندسال گذشته افتضاح شده و در این شرایط مدتهاست به حال خود رها شده است. باتوجه به مرزی بودن پاوه (باکشورعراق) و موقعیت جغرافیایی این شهرستان از مسئولان پست ایران تقاضا داریم پیگیری و اقدام نمایند.
سپاسی از پاوه

مخابرات به خرابی تلفن‌ها رسیدگی کند
از حدود 3هفته قبل، تلفن منزل ما خراب شده و از همان ساعات اولیه، مشکل خرابی خط تلفن با تماس‌های متعدد با 20117 و ثبت شماره خراب و حتی تماس با مرکز مخابراتی عرب‌سرخی انجام شده ولی تاکنون هیچ اقدامی برای رفع این مشکل انجام نشده است.
رضا از شهر ری

ورود گدا و واکسی و دستفروش به مترو ممنوع شود
تجربه جلوگیری از ورود گدا، واکسی و دستفروش موضوعی آزموده شده در دیگر کشورهاست و جا دارد در کشور ما نیز انجام شود و هر نوع ورود دستفروش، گدا و واکسی مخصوصا کودکان واکسی به واگن‌های مترو اکیدا جرم تعریف شود.
به‌دانه از سنایی

خیابان یکطرفه‌ای که دوطرفه استفاده می‌شود
خیابان زینتی افخم، واقع درخیابان پیروزی یکطرفه است ولی از دوطرف رفت وآمد خودروها در آن انجام می‌گیرد و خودروها در دوطرف خیابان به‌طورنامنظم پارک می‌کنند، خواهشمندیم رسیدگی شود.
ایزدپناه تهران

این خبر را به اشتراک بگذارید