• پنج شنبه 27 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 8 ذی القعده 1445
  • 2024 May 16
پنج شنبه 9 آبان 1398
کد مطلب : 86601
+
-

در حاشیه سیاست

 ارسال 700پیامک به عضو مجمع
غلامرضا مصباحی‌مقدم، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در رابطه با برخی اخبار مبنی بر تهدید به قتل اعضای مجمع درصورت تصویب لوایح اف‌ای‌تی‌اف، گفت: این موارد درباره اس‌ام‌اس‌هایی بود که برای اعضا‌ می‌رفت که در مذمت و نقد لوایح بود. تصور نمی‌کنم چیزی بیش از موضوع اس‌ام‌اس‌ها مطرح باشد. برای خود من چیزی حدود 700اس‌ام‌اس دراین‌باره ارسال شد. (عصر ایران)

  روی خبرنگاران حساس هستند!
محمد شریعتمداری، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حاشیه جلسه هیأت دولت در پاسخ به پرسشی درباره انتقادها نسبت به استخدام تعدادی از خبرنگاران اظهار کرد: برخی از اشخاصی که در این لیست هستند، کسانی هستند که از دوره‌های قبل مشغول به‌کارند، اما نمی‌دانم چرا از بین همه افرادی که در وزارتخانه مشغول به‌کار هستند، حساسیت روی اصحاب رسانه و خبرنگاران زیاد است. وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی دارای شرکت‌های متعددی است که به‌طور طبیعی در طول کار برای مسئولیت روابط عمومی و ارتباطات از افرادی که در این زمینه دارای تجربه هستند، بهره می‌گیرند، این یک کار معمولی بوده که در دوره‌های مختلف اتفاق افتاده است. (ایسنا‌)

  آزادی مشروط عباسی    
مهدی جعفری‌نژاد، وکیل مدافع حسن عباسی، تحلیلگر سیاسی که از مردادماه امسال بازداشت شده بود، در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: موکلم پس از تحمل یک‌سوم مجازات حبس موضوع محکومیت، مشمول آزادی مشروط قانون مجازات اسلامی شده و از زندان آزاد شده است.

  سهمیه‌بندی نداریم
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی درباره احتمال سهمیه‌بندی بین احزاب در انتخابات مجلس، گفت: ان‌شاءالله این دوره سهمیه‌بندی نداریم، بلکه ارزش‌محوری داریم. تا الان تصمیم مجموعه اصولگرایان این است که با هم جمع شوند و ائتلاف بزرگ و حداکثری داشته باشند، از آن‌سو هم اینکه کسی تفرقه بیندازد، این رفتار را برای کشور مفید نمی‌دانند و اختلاف در این شرایط به نفع ترامپ است. اینکه جامعه روحانیت عضو شورای وحدت باشد، خب جامعه روحانیت گفته است که ما نمی‌توانیم عضو باشیم و به همین‌خاطر با هم به تفاهم رسیدند که جامعه روحانیت عضو شورای ائتلاف نیست بلکه قبول کردند نظارت و داوری را بپذیرند، 3نفر را برای همین نظارت معرفی کردند. (خبر‌آنلاین)

  علت بازداشت رئیس سازمان جنگل‌ها
علی ربیعی، سخنگوی دولت درباره بازداشت رئیس سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور، گفت: ایشان فعلا متهم است و اتهام دارد. تا وقتی که در دادگاه ثابت نشود، من قضاوتی نمی‌کنم. به هرحال یک اتهام است و منوط به دادگاه است اما آنچه من از وزیر جهاد شنیدم، اتهامی است که مربوط به مسئولیت فعلی او نبوده است. به هرحال اتهام است اجازه دهید دادگاه کار خودش را بکند و دادگاه هر تصمیمی که بگیرد، برای ما قابل احترام است.  به گزارش ایلنا، سخنگوی دولت در واکنش به خبر استعفای وزیر جهادکشاورزی بعد از اعلام این خبر، گفت: من تکذیب کردم.

 اعتراض یزدی به ورود زنان به ورزشگاه ها
جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در بیانیه‌ای که به امضای آیت‌الله محمد یزدی منتشر شده، نوشته است: متأسفانه مقارن با ایام اربعین حسینی شاهد برخی بی‌مبالاتی‌ها در کشور در قالب سوق دادن بانوان به ورزشگاه‌های آقایان بودیم. امری که بی‌شک در مسیر احیای دین و عمل به ارزش‌های اسلام و انقلاب نیست. امروز وظیفه اصلی مسئولان نظام اسلامی حل مشکلات اقتصادی و تأمین عزّت و سربلندی ملت ایران است. مع‌الاسف به‌نظرمی رسد برخی مسئولان می‌کوشند به‌جای حل مشکلات یادشده در هر فرصتی حاشیه‌سازی کرده و فضای کشور را دوقطبی کنند.(جماران)

این خبر را به اشتراک بگذارید