• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
چهار شنبه 8 آبان 1398
کد مطلب : 86450
+
-

گل بزن یا برو

برای مهاجم بعدی پول هست؟

حمیدرضا علیپور
شرایط برای مهاجم برزیلی سرخپوشان به‌نظر می‌رسد که اصلا خوب پیش نمی‌رود و این مهاجم برزیلی احتمالا باید در نیم‌فصل از جمع سرخپوشان جدا شود. جونیور بعد از پیوستن به پرسپولیس، اصلا نتوانست در حد و اندازه‌های یک بازیکن معمولی هم نشان دهد و تا جایی پیش رفت که هواداران این بازیکن را با دیکارمو مقایسه می‌کنند.
حالا و در این شرایط کالدرون که بارها در مصاحبه‌های خود اعلام کرده بود این بازیکن گزینه نهم او برای خط حمله بوده است، یک‌بار دیگر در آخرین مصاحبه‌خود با تأکید بر این موضع گفت: «اگر از بازیکنی راضی نباشم، او در تیم ما بازی نخواهد کرد؛ درست مثل بازی آ‌خر. ما در‌ ماه دسامبر مطمئنا یک مهاجم می‌گیریم. ما برای لیگ قهرمانان آسیا یک مهاجم تاپ و خوب می‌خواهیم و همه روی این موضوع توافق نظر داریم. گزینه‌ای که به پرسپولیس آورده‌ایم، گزینه نهم ما بوده و باید قبول کرد با این قیمت‌ها مهاجم خوب و باتجربه به اینجا نمی‌آید و با این پول فقط ممکن است یک بازیکن جوان به پرسپولیس اضافه شود.»
شنیده‌ها حاکی از این است که سرمربی سرخپوشان به این بازیکن برزیلی اعلام کرده ‌که تنها تا نیم‌فصل فرصت دارد خودش را نشان دهد و در غیراین‌صورت باید از پرسپولیس جدا شود. گویا پیش از این، جونیور از باشگاه پرسپولیس درخواست کرده بود که با آمدن خانواده‌اش به ایران موافقت کنند اما سرمربی پرسپولیس به او اعلام کرده ‌که اگر قرار به جدایی او باشد، این اتفاق هم صورت نخواهد گرفت و این بازیکن باید در بازی‌های باقیمانده، خودش را اثبات کند.
  پول مهاجم بعدی چه می‌شود؟
نکته مهم درخصوص خرید مهاجم سرخپوشان این است که کالدرون بارها درخصوص خرید مهاجم گفته است که به‌خاطر نبود پول زیاد نتوانسته‌اند مهاجم خوبی را خریداری کنند و حالا از باشگاه درخواست کرده است که در نیم‌فصل خط حمله تیم را تقویت کنند. نکته اینجاست که پرسپولیس درصورت جدایی جونیور باز هم باید برای خرید بازیکن هزینه زیادی انجام دهد و مشخص نیست که حالا مدیران باشگاه چطور می‌خواهند این هزینه را انجام دهند. حتی اگر باشگاه بخواهد با یک بازیکن ایرانی لژیونر وارد مذاکره شود، باز هم در این شرایط قطعا باشگاه باید مبلغ بالایی پرداخت کند و معلوم نیست این هزینه چطور قرار است در باشگاه تامین شود.

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :