• چهار شنبه 2 خرداد 1403
  • الأرْبِعَاء 14 ذی القعده 1445
  • 2024 May 22
پنج شنبه 25 مهر 1398
کد مطلب : 85746
+
-

با مردم

با مردم

   پارکومتر جایگزین حل معضل ترافیک در گرگان!
محله «کوی ویلا» در گرگان تبدیل به پارکینگ خودروهای مدارس، ادارات و مراکز درمانی نزدیک این محله و پاساژها و مراکز خرید اطراف آن شده است. بعد از نامه نگاری‌های متعدد، شهرداری به جای چاره‌اندیشی برای حل معضل ترافیک دو طرف خیابان را پارکومتر نصب کرده و تنها یک مسیر برای تردد باقی گذاشته است. در واقع شهرداری مجوز داده که با پرداخت پول، حق شهروندان تضییع شود!
ندری از گرگان

   ساختمان‌های متروکه و تعطیل را ساماندهی کنید
تعداد زیادی از فروشگاه‌های بزرگ مثل فروشگاه‌های قدس و شهروروستا و فروشگاه بزرگ ایرانیان در خیابان آزادی و تعدادی بیمارستان ازجمله جورجانی در خیابان تهران نو و مادران واقع در چهارراه تختی چند دهه است که تعطیل و متروکه شده‌اند، چرامسئولین ذیربط این مجموعه‌ها، برای راه‌اندازی و تعیین تکلیف آنها هیچ اقدامی نمی‌کنند تا هم سرمایه‌های کشور نابود نشود و هم به اشتغال و درمان جامعه کمک شود؟ 
محمد حسین عسگری از تهران

   دانشکده هنر کرمانشاه چه شد؟
هر سال در فصل انتخاب رشته و پاییز مسئولان از راه‌اندازی دانشکده هنر کرمانشاه صحبت می‌کنند اما بعد از چند سال و با وجود آماده بودن ساختمان دانشکده معلوم نیست چرا تاکنون این دانشکده در دانشگاه رازی کرمانشاه راه‌اندازی نشده است.
حمیدی از کرمانشاه

   مبارزه با فساد در دادسراها و کلانتری‌ها جدی‌تر شود
از قوه قضاییه خواهشمندیم مبارزه جدی‌تری با فساد در دادسراها و کلانتری‌ها داشته باشد تا حق مردم ضعیف که دستشان به جایی بند نیست پایمال نشود.
حسین از سرآسیاب ملارد تهران

   پارس‌آباد نیازمند صنایع تبدیلی است
درحالی‌که سالانه بیش از یک و نیم میلیون تن محصول کشاورزی در پارس‌آباد مغان تولید می‌شود که نشان از توان و تجربه کشاورزان و استعداد خاک دارد، کمتر صنایع تبدیلی در این شهر وجود دارد که بتواند محصولات را به فرآورده‌های مختلف تبدیل کند.
خردمند از پارس‌آباد مغان

   میوه‌فروشان سیار جمع‌آوری شوند
از شهرداری منطقه١٩ تقاضا داریم با میوه‌فروشان سیار که هم عامل ترافیک و آلودگی صوتی هستند و هم کسب و کار کسبه را از سکه انداخته‌اند برخورد کند. میعاد شمالی در منطقه19در قرق شبانه‌روزی میوه‌فروشان دوره‌گرد است.
کاظمی از منطقه 19

   کلاس‌های بالای 30نفر در قروه
برای برخی مدارس در شهرستان قروه دستور تخلیه فوری صادر شده است و این در حالی است که مدرسه‌ای به‌عنوان جایگزین آنها معرفی نشده است و هنوز‌ماه اول سال به پایان نرسیده مجبور به جابه‌جایی فرزندان خود و جای دادن آنها در کلاس‌های بالای 30نفر آن هم در شیفت دوم مدرسه شده‌ایم. واقعا آموزش و پرورش نمی‌توانست در نیمه اول سال این تصمیمات را بگیرد؟
زندیانی از قروه

   نانوایی‌هایی که کارت سلامت ندارند
کارگران اغلب نانوایی‌ها به‌خصوص آنهایی که توسط اتباع خارجی اجاره شده‌اند، فاقد کارت سلامت هستند و این یعنی بازی کردن با سلامت مردم. لطفا مسئولان بهداشت این موضوع را بررسی و رصدکنند.
حسین‌زاده از تهران 

   وسایل بازی غیراستاندارد در پارک‌های بندرعباس
بسیاری از پارک‌های بازی هرمزگان حتی در بندرعباس به‌عنوان مرکز استان دارای استاندارد نیستند و با یک نگاه ساده متوجه غیرایمن بودن آنها می‌شوید. از طرفی جای دیگری نیست که کودکان‌مان را ببریم؛ از سویی هم وقتی با بهانه‌گیری‌های آنها رضایت به استفاده از وسایل می‌دهیم، تا بازی آنها با این وسایل غیراستاندارد تمام شود، لحظه‌ای آرامش نداریم. از مسئولان و نیز سازمان استاندارد توقع بررسی و رسیدگی داریم.
زرگر از بندرعباس

   بیکاری هستم که یارانه‌اش قطع شده است
فوق‌لیسانس دارم و دارای ۱۷ سال سابقه بیمه و کار و متاهل. از 2سال قبل که بیکار شده‌ام به هر دری زده‌ام تا کاری پیدا کنم اما نه‌تنها کاری پیدا نکرده‌ام بلکه یارانه‌ام نیز قطع شده است.
وصالی از کرج

این خبر را به اشتراک بگذارید