• سه شنبه 1 خرداد 1403
  • الثُّلاثَاء 13 ذی القعده 1445
  • 2024 May 21
یکشنبه 14 مهر 1398
کد مطلب : 83207
+
-

با مردم

با مردم








تعریض خیابان‌های منشعب از شهید‌کلاهدوز چه شد؟
خیابان‌های ناحیه3 منطقه 3 شهرداری که شامل خیابان‌های منشعب از شهید کلاهدوز است، سال‌هاست قرار شده که تعریض شوند ولی با افزایش جمعیت و تعداد خودروها هنوز این پروژه عملیاتی نشده است و شهروندان همواره در ترافیک آزار‌دهنده این منطقه وقت تلف می‌کنند.
پاینده از خیابان کلاهدوز

پیاده‌روهای غیراستاندارد شهر یزد
اغلب پیاده‌روهای شهر تاریخی یزد کم‌عرض و مملو از مانع است و در همین پیاده‌روهای کم‌عرض خودروها و موتورسیکلت‌ها امان پیاده‌ها را بریده‌اند. به همین علت علاوه بر ترافیک خودرو، ترافیک انسانی و آمد‌وشد نیز در پیاده‌روهای این شهر کلافه‌کننده است.
اردکانی از یزد

سطل‌های زباله را به تهران بازگردانید
در بسیاری از محلات و خیابان‌های تهران زباله‌ها در جایگاه زباله بدون سطل رها شده‌اند و خبری از سطل‌های زباله فلزی و مکانیزه برای جمع‌آوری نیست. از مسئولان تقاضا داریم برای این موضوع فکری بکنند؛ ممکن است دزدها سطل‌های زباله را دزدیده باشند.
رضوانپور از قیطریه

نبود پمپ‌بنزین در مسیر طولانی لوشان به قزوین
در مسیر تهران به رشت، حدفاصل لوشان تا قزوین که گردنه کوهین را نیز در برمی‌گیرد حتی یک پمپ بنزین هم وجود ندارد و اگر کسی نیاز به بنزین داشته باشد فقط درصورتی که خوش‌شانس باشد ممکن است بتواند از فروشندگان غیرمجاز بنزین در کنار بزرگراه بنزین بخرد!
رضایی از کرج

خرم‌آباد فاقد علائم کافی راهنمایی و رانندگی است
خرم‌آباد به‌عنوان مرکز استان و بزرگ‌ترین شهر استان لرستان، فاقد هوشمندسازی تقاطع‌ها، معابر شهری و نصب علائم و تابلوهای راهنمایی و رانندگی در شهر است که این موضوع واقعا در ‌شأن آن نیست.
حسینی از خرم‌آباد

کتاب‌های درسی به دانش‌آموزان ابتدایی بیرجند نرسید
با وجود گذشت بیش از 10 روز از آغاز سال تحصیلی هنوز هم کتاب‌های درسی به‌دست برخی از دانش‌آموزان دوره ابتدایی خراسان‌جنوبی نرسیده و این امر شوق آموختن و نوشتن را از آنها سلب کرده است. از مسئولان تقاضای رسیدگی عاجل داریم.
زیراچی از بیرجند

سازمان سنجش پاسخگو نیست
با کلی دردسر در آزمون کارآموزی وکالت به مبلغ 110هزار تومان ثبت‌نام کرده‌ام. درحالی‌که خرید من تأیید و رقم آن از حسابم کسر شد، هیچ کد پیگیری و شماره سریالی برای اینکه بتوانم ثبت‌نام کنم به من ارسال نشده است. هر قدر هم با سازمان سنجش تماس می‌گیرم کسی پاسخگو نیست.
راستی از تهران

رباط‌کریم به آسفالت نیازمند است
در رباط‌کریم تهران هیچ خیابان بی‌نیاز از آسفالتی یافت نمی‌شود و می‌توان گفت کل خیابان‌های این شهرستان به آسفالت نیاز دارد. از مسئولان توقع داریم قبل از شروع فصل سرما فکری برای این موضوع بکنند.
پروانه از رباط‌کریم

نبود پارکینگ کافی در سبزه‌میدان رشت
نبود پارکینگ، شهروندان رشتی را کلافه کرده است. از یک‌سو دوطرف خیابان‌های منتهی به سبزه‌میدان مملو از خودروهایی است که حتی زیر تابلوی حمل با جرثقیل پارک کرده‌اند  و از سوی دیگر پارکینگ‌های غیراستاندارد و کوچک اطراف میدان نیز به هیچ‌وجه پاسخگوی نیازهای مراجعان به این منطقه تاریخی و پرتردد نیست.
اخوان از رشت

فروش غذاهای مانده در اغذیه‌فروشی‌های سرعین
با فروکش‌کردن تب مسافری و کم‌شدن تعداد گردشگران در سرعین، اغلب اغذیه‌های عرضه‌شده به مشتریان فاقد کیفیت لازم هستند؛ مثلا در یک اغذیه‌فروشی ‌آش دوغی که فروخته می‌شود متعلق به چند روز پیش است یا حلوای سیاه تاریخ گذشته به مردم می‌فروشند.
میر علمی از تهران

فکری برای جمعیت مسافری متروی تهران -کرج بکنند
با شروع سال تحصیلی، متروی تهران به کرج و بر عکس آنچنان شلوغ است که نفس کشیدن در آن کار سختی است. آیا بعد از 2دهه واقعا امکان افزایش واگن‌های مترو برای آسایش بیشتر مسافران نیست؟
خردپور از کرج

جاده سرعین به آلوارس آسفالت ندارد
وضعیت جاده سرعین به آلوارس به اندازه‌ای خراب است که هر آن ممکن است خودروها از جاده به دره‌های اطراف سقوط کنند. به‌زودی و با آغاز بارش‌ها وضعیت بدتر شده و این جاده که مورد استفاده ورزشکاران و اسکی‌بازان برای رسیدن به پیست آلوارس قرار می‌گیرد، حادثه‌ساز خواهد شد. از مسئولان تقاضای رسیدگی داریم.
باباپور از اردبیل

چراغ قرمز آزار‌دهنده در تقاطع آزادی- نواب
چراغ قرمز تقاطع نواب- آزادی اغلب 180تا 220ثانیه تایم برای عبور خودروها از سمت آزادی به نواب در نظر می‌گیرد، اما فقط 30ثانیه به عابران پیاده‌ای که این همه معطل شده‌اند اجازه عبور می‌دهد. این وضعیت را به افزایش زمان ثانیه‌شمار چراغ قرمز و توقف چند‌دقیقه‌ای روی برخی عددها بیفزایید. برای همین عابران پیاده اغلب تحمل چراغ قرمز را ندارند و بدون توجه به رنگ چراغ از خیابان می‌گذرند که باعث بی‌نظمی و هرج و مرج می‌شود.
اکبری از تهران

این خبر را به اشتراک بگذارید