• جمعه 28 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 9 ذی القعده 1445
  • 2024 May 17
یکشنبه 14 مهر 1398
کد مطلب : 83205
+
-

دستگیری باند آدم‌ربایی کمتر از 24ساعت در ملارد


مردان خشن با ربودن مردی در ملارد او را به شرق تهران کشانده و از خانواده‌اش برای آزادی او 100میلیون تومان باج‌خواهی کرده بودند، اما 24ساعت بعد با دستگیری آنها گروگان‌شان آزاد شد.
این حادثه در یکی از خیابان‌های ملارد اتفاق افتاد. ماجرا از این قرار بود که چند نفر با نیت خرید خودرو با مردی در منطقه مسکن مهر صفادشت ملارد قرار گذاشته بودند. آنها وقتی طعمه‌شان را دیدند با تهدید سلاح سرد و گاز اشک‌آور او را ربودند و ساعتی بعد در تماس با خانواده‌اش برای آزادی او 100میلیون تومان خواسته بودند. در این شرایط بود که تحقیقات مأموران پلیس آگاهی برای یافتن وی آغاز شد.
سرهنگ سلیمانی، سرپرست انتظامی شهرستان ملارد در این‌باره به میزان گفت: مأموران با شگرد پلیسی موفق شدند در کمتر از 24ساعت مخفیگاه گروگانگیران را در شرق تهران شناسایی و در عملیاتی ضربتی ضمن آزادی گروگان، اعضای باند تبهکاری را دستگیر کنند. وی ادامه داد: هم‌اکنون متهمان در بازداشت به سر می‌برند و تحقیقات در این‌باره ادامه دارد. وی به شهروندان توصیه کرد از خرید و فروش اموال در کوچه و خیابان پرهیز کنند تا زمینه برای سوءاستفاده فرصت‌طلبان ایجاد نشود.

این خبر را به اشتراک بگذارید