• پنج شنبه 27 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 8 ذی القعده 1445
  • 2024 May 16
یکشنبه 14 مهر 1398
کد مطلب : 83204
+
-

پسربچه ربوده‌شده در بهزیستی پیدا شد


پسربچه‌ای که هنگام بازی مقابل خانه‌شان توسط یک موتورسوار ربوده شده بود در بهزیستی پیدا شد. به‌گزارش همشهری، نهم مهرماه به مأموران پلیس پایتخت خبر رسید که پسربچه‌ای چهار ساله به‌نام احسان هنگام بازی مقابل خانه‌شان در حوالی عبدل‌آباد ربوده شده است. پدر این پسربچه در تحقیقات گفت: من 2بار ازدواج کرده‌ام، حاصل این ازدواج‌ها 11فرزند است و احسان آخرین فرزندم است. او مقابل خانه مشغول بازی بود که طبق گفته همبازی‌هایش، مردی موتورسوار به وی نزدیک شده و او را سوار موتور کرده و متواری می‌شود. پس از این ماجرا خیابان‌های اطراف را به‌دنبال مرد موتورسوار و پسرم گشتیم اما اثری از آنها پیدا نکردیم.
با این شکایت تحقیقات برای یافتن ردی از پسربچه ربوده‌شده که به‌گفته پدرش یک پای او می‌لنگید آغاز شد. چند ساعت از ربوده شدن احسان می‌گذشت که زنی با پلیس تماس گرفت تا مورد مشکوکی را به مأموران گزارش دهد. این زن که برای خرید میوه به بازار میوه و تره‌بار عبدل‌آباد رفته بود، گفت: لحظاتی قبل مردی را دیدم که دست پسربچه‌ای را گرفته بود و به‌دنبال خودش می‌کشید. پسربچه یک پایش می‌لنگید و من که مشکوک شده بودم به آن مرد گفتم که «آیا پسر خودتان است؟» و او جواب داد: «به شما ربطی ندارد.» اما از آنجا که او مشکوک بود، تصمیم گرفتم پلیس را خبر کنم.
مشخصاتی که زن جوان از پسربچه می‌داد همان مشخصات احسان، کودک ربوده‌شده بود. تیمی از مأموران راهی بازار میوه و تره‌بار شدند اما اثری از او و مرد مرموز نبود. با این حال اظهارات زن جوان شکی باقی نگذاشت که پسربچه چهار ساله ربوده شده است و به این ترتیب تحقیقات با جدیت بیشتری برای یافتن او ادامه پیدا کرد. 2روز از ماجرای ربوده‌شدن پسربچه چهار ساله گذشته بود تا اینکه مأموران باخبر شدند کودکی با مشخصات وی در یکی از ادارات بهزیستی به‌سر می‌برد. بررسی‌ها نشان می‌داد که فرد ناشناسی این کودک را مقابل بهزیستی رها کرده و متواری شده است. وقتی پدر احسان همراه مأموران راهی بهزیستی شد با دیدن پسرش او را در آغوش گرفت و به این ترتیب پسربچه ربوده‌شده نزد خانواده‌اش بازگشت.
با این حال اما به دستور قاضی سهرابی، بازپرس شعبه9 دادسرای جنایی تهران تحقیقات برای شناسایی و دستگیری رباینده این کودک خردسال ادامه دارد.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید