• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
یکشنبه 14 مهر 1398
کد مطلب : 83157
+
-

صبر هواداران «شاهین» سر آمد

صبر هواداران «شاهین» سر آمد

شاهین بوشهر در ششمین بازی خود در لیگ برتر هم نتوانست نتیجه خوبی بگیرد و با این شکست صبر هواداران این تیم به سر آمده است، ولی «عبدالله ویسی» سرمربی تیم، همچنان امیدوار است. 

به گزارش مهر، مسابقه تیم‌های فوتبال شاهین شهرداری بوشهر و فولاد خوزستان در ورزشگاه شهید مهدوی بوشهر برگزار شد که این مسابقه با نتیجه یک بر صفر به سود تیم فولاد به پایان رسید.شاهین که پس از چند سال وقفه امسال بار دیگر به لیگ برتر راه یافته است، در 6 مسابقه خود در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور تنها یک تساوی و یک امتیاز داردو این موضوع نارضایتی هواداران این تیم را در پی داشته است. انتظار می‌رفت بعد از پیروزی تیم شاهین در جام حذفی کشور شاهد بازی‌های بهتری از سوی شاهینی‌ها باشیم، ولی شاهین باز هم بازی خوبی از خود ارائه نداد و علاوه بر این‌که نتیجه نگرفت هواداران را نیز ناامید کرد.

شکست تیم فوتبال شاهین بوشهر باعث شد که هواداران این تیم صبرشان سر‌ آید و علیه شورای شهر و شهرداری و دیگر مسئولان استانی شعار دهند که حمایت خوبی از تیم نداشته‌اند. به عقیده هواداران شاهین شهرداری بوشهر، وقتی که اسم شهرداری به شاهین بوشهر اضافه شده است، شهرداری باید حمایت بهتر و بیشتری از این تیم می‌کرد تا حال و روز شاهین این گونه نباشد.

«عبدالله ویسی» سرمربی تیم فوتبال شاهین بوشهر، ابتدای فصل عنوان کرده بود که وضعیت تیم شاهین در هفته‌های بعد بهتر می‌شود و نتیجه لازم را خواهد گرفت، ولی هواداران فوتبال بوشهر همچنان در حسرت یک برد هستند. وی گفت: ما همچنان امیدواریم و قول می‌دهم که تیم شاهین در لیگ برتر بماند. چه من سرمربی تیم باشم و چه نباشم، این تیم در لیگ برتر می‌ماند.

هرچند عبدالله ویسی همچنان امیدوار است که این تیم در لیگ برتر باقی بماند، ضعف بازیکنان شاهین امیدها را در دل برخی از هواداران این تیم کمرنگ کرده است و این هواداران انتظار نتیجه مطلوب را ندارند. 
امیدها به شاهین باید برای نیم‌فصل دوم باشد که با حمایت مسئولان استانی، شورا و شهرداری بوشهر تیم را از نظر بازیکن تقویت کنند و تیم بهتری شکل بگیرد تا در پی آن نتایج بهتری رقم بخورد.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید