• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
یکشنبه 14 مهر 1398
کد مطلب : 83114
+
-

کشف ۲۱۸ کیلوگرم مواد مخدر در خوزستان

فرمانده انتظامی خوزستان گفت: ۲۱۸ کیلوگرم انواع مواد مخدر در طرح کنترل محورهای مواصلاتی و مبارزه قاطع با قاچاقچیان و توزیع‌کنندگان مواد مخدر در استان کشف شد. به گزارش ایرنا، سردار «حیدر عباس‌زاده» اظهار کرد: در اجرای این طرح، پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری شهرستان‌های تابعه و ماموران انتظامی شهرستان‌های هندیجان، اندیمشک و بهبهان با اقدامات اطلاعاتی 4 محموله مواد مخدر را شناسایی و توقیف کردند.

وی افزود: ماموران پلیس مستقر در ایستگاه بازرسی امامزاده عبدالله شهرستان هندیجان با اقدامات تخصصی مسیر تردد یکی از محموله‌های مواد مخدر را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی یک خودرو سواری زانتیا حامل مواد مخدر را توقیف و در بازرسی از آن ۱۴۵ کیلوگرم ماده مخدر از نوع تریاک کشف کردند.

سردار عباس‌زاده بیان کرد: همچنین، در عملیاتی دیگر، ماموران بخش زیدون شهرستان بهبهان با اقدامات فنی و شگردهای پلیسی یک خودرو پژو ۴۰۵ حامل مواد مخدر را متوقف و در بازرسی از آن نیز ۱۷ کیلوگرم ماده مخدر از نوع تریاک کشف کردند.وی ادامه داد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان اندیمشک نیز با رصد اطلاعاتی یک خودرو سواری حامل ۵۱ کیلوگرم ماده مخدر از نوع تریاک را شناسایی و متوقف کردند.

فرمانده انتظامی خوزستان گفت: در عملیاتی دیگر ماموران مبارزه با مواد مخدر استان نیز در طرحی ضربتی خودرو سواری پراید حامل 5 کیلوگرم هروئین را شناسایی و توقیف کردند. سردار عباس‌زاده با بیان این‌که در مجموع این عملیات‌ها ۲۱۸ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک و هروئین کشف شد و در این رابطه 3 خودرو توقیف و ۶‌قاچاقچی مواد مخدر دستگیر شدند.

این خبر را به اشتراک بگذارید