• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
یکشنبه 14 مهر 1398
کد مطلب : 83113
+
-

پارک خودرو در ۱۱ کیلومتری مرز مهران ممنوع شد

فرمانده پلیس راه ایلام بیان کرد: پارک هرگونه خودرو در ۱۱ کیلومتر منتهی به مرز مهران ممنوع است و با توجه به شروع فعالیت پارکینگ بزرگ اربعین در ورودی مهران، زائران باید خودروهای خود را در این پارکینگ یا دیگر توقفگاه‌های مشخص شده از سوی ستاد اربعین و شهرداری پارک کنند.

سرهنگ «رضا همتی‌زاده» به ایرنا گفت: با همکاری شهرداری ایلام ۴۰ دستگاه اتوبوس درون‌شهری کار انتقال زائران را از پارکینگ بزرگ اربعین به پایانه مرزی مهران انجام می‌دهند. وی افزود: با توجه به این‌که هر لحظه به تعداد زائران در مهران افزوده می‌شود، تردد هرگونه وسیله نقلیه سنگین از ۱۵ مهر تا 4 آبان در مسیرهای اصلی استان ایلام ممنوع است. البته این ممنوعیت شامل تانکرهای سوخت‌رسان و کامیون‌های حامل مواد خوارکی و فاسدشدنی برای ایستگاه‌های صلواتی و موکب‌ها نمی‌شود.

سرهنگ همتی‌زاده گفت: همچنین از ۱۷ مهر تا 7 آبان تردد سواری‌های ون و تاکسی در مسیرهای اصلی منتهی به مرز مهران ممنوع است و رانندگان باید برای رسیدن به مقاصد خود از مسیرهای جایگزین استفاده کنند. فرمانده پلیس راه ایلام ادامه داد: در حال حاضر تردد در جاده‌های استان روان و بدون مشکل است و علاوه بر ۴۰ تیم گشتی از استان ایلام، ۶ تیم از استان‌های معین شامل اردبیل، مرکزی و کهگیلویه و بویراحمد در ایلام به خدمت‌رسانی به زائران مشغول هستند.

وی با بیان این‌که ترافیک تحت کنترل نیروهای پلیس راه استان ایلام است، اعلام کرد: از ابتدای ماه صفر تاکنون هیچ‌گونه تصادف منجر به فوت در استان رخ نداده است. اما با توجه به تعداد زیاد خودروها، به‌ویژه طی روزهای آینده، از راننده‌ها می‌خواهیم توصیه‌های ایمنی پلیس را جدی بگیرند.

این خبر را به اشتراک بگذارید