• یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 26 شوال 1445
  • 2024 May 05
سه شنبه 9 مهر 1398
کد مطلب : 82146
+
-

دلیل تعطیلی دبیرستان روستای شوتاور

رئیس آموزش و پرورش چاروسا در مورد ترک تحصیل دانش‌آموزان و منحل شدن مدرسه روستای شوتاور در بخش چاروسا که در فضای مجازی بازتاب داشت، توضیحاتی ارائه داد. به گزارش ایرنا، «محمد شکوهی» گفت: در روزهای اخیر خبری مبنی بر انحلال دبیرستان روستای شوتاور در بخش چاروسا در سایت‌های محلی منعکس شد که واقعیت دارد. وی تعداد دانش‌آموزان این دبیرستان را ۱۱‌دانش‌آموز در 3 رشته کار و دانش، تجربی و انسانی ذکر کرد و گفت: این دبیرستان به دلیل نرسیدن به حد نصاب تعداد دانش‌آموز تعطیل شد.

شکوهی تصریح کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده به دلیل فرسوده بودن مدرسه متوسطه اول ۶۰ دانش‌آموز این مقطع در دبیرستان روستا اسکان داده شدند. وی بیان کرد: با شروع سال تحصیلی، چند نفر از اهالی روستا با تحریک دیگران به صورت غیرقانونی اقدام به پلمب مدرسه کردند. شکوهی با اشاره به احداث خوابگاه دانش‌آموزی با هزینه‌ ۱۵ میلیارد ریالی در شهر قلعه‌رئیسی گفت: برای این تعداد دانش‌آموز علاوه بر تامین مدرسه، اسکان در خوابگاه نیز برنامه‌‌ریزی شد.

وی اضافه کرد: آموزش و پرورش در روزهای تعطیل هزینه ایاب و ذهاب دانش‌آموزان برای رفتن به روستا را پرداخت خواهد کرد. این روستا با شهر قلعه‌رئیسی ۲۰ دقیقه فاصله دارد. شکوهی تعداد دانش‌آموزان بخش چاروسا را 30۷۰ دانش‌آموز ذکر کرد و گفت: این تعداد دانش‌آموز در ۲۳۰ کلاس درس مشغول تحصیل هستند.

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :