• شنبه 27 مرداد 1403
  • السَّبْت 11 صفر 1446
  • 2024 Aug 17
سه شنبه 9 مهر 1398
کد مطلب : 82103
+
-

ضارب جوان بجنوردی در مشهد دستگیر شد

حوادث
ضارب جوان بجنوردی در مشهد دستگیر شد

فرمانده انتظامی خراسان شمالی از دستگیری ضارب یک جوان بجنوردی که مرداد امسال پس از درگیری مسلحانه متواری شده بود، در مشهد خبر داد. به گزارش ایرنا، سردار «علیرضا مظاهری» اظهار کرد: با تلاش ماموران و کارآگاهان پلیس آگاهی استان و اقدامات فنی و پلیسی این ضارب شناسایی و با اخذ نیابت قضایی در یک عملیات غافلگیرانه در مشهد دستگیر و به مقر انتظامی پلیس استان منتقل شد و پس از انجام تحقیقات لازم به مراجع قضایی معرفی می‌شود. وی ادامه داد: مرداد امسال اختلاف قبلی ۲ جوان بجنوردی باعث حمله مسلحانه یکی از آنان با همراهی ۲ تن دیگر به جوان دیگر با استفاده از سلاح شکاری شد که به جراحت وی از ناحیه پهلو منجر شد. 


کشف جسد مرد ۵۵ ساله در ارتفاعات باباموسی

فرمانده انتظامی خراسان شمالی همچنین از کشف جسد مردی ۵۵ ساله در بوستان باباامان بجنورد خبر داد و گفت: جنازه این مرد در ارتفاعات باباموسی مشرف به مجموعه تفریحی باباامان کشف شد. در این زمینه پرونده‌ای تشکیل و جسد به پزشکی قانونی انتقال داده شد. سردار مظاهری افزود: بررسی برای مشخص شدن علت فوت این مرد در حال انجام است. 


انهدام باند فیشینگ ۲ میلیارد ریالی در بجنورد 

فرمانده انتظامی خراسان شمالی همچنین از دستگیری اعضای یک باند فیشینگ خبر داد که با سرقت اطلاعات شخصی و بانکی افراد اقدام به خرید لوازم خانگی به ارزش ۲ میلیارد ریال کرده بودند. سردار مظاهری بیان کرد: در این زمینه ۳ نفر دستگیر شده‌اند که از این افراد بیش از ۴۰ قلم کالا از قبیل ماشین لباسشویی، تلویزیون، گوشی تلفن همراه و... کشف شده است.

این خبر را به اشتراک بگذارید