• چهار شنبه 12 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 22 شوال 1445
  • 2024 May 01
سه شنبه 9 مهر 1398
کد مطلب : 82053
+
-

رقابت قصه‎گوها در لرستان

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان گفت: ۳۵ قصه‎گو در بیست و دومین جشنواره قصه‎گویی استان در حال رقابت با یکدیگر هستند. به گزارش ایرنا، «محمدجواد محمدی» بیان کرد: در روزهای یکم و دوم مهرماه داوران بیست و دومین جشنواره قصه‌گویی لرستان، با دیدن فیلم قصه‌‌گویی شرکت‌کنندگان، ۳۵ قصه‌گو را در بخش‌های مختلف برای رقابت در مرحله استانی انتخاب کردند.

وی ادامه داد: در بخش صحنه‌ای ۱۴۵ قصه‌گو قصه‌های خود را ثبت کردند و در معرض داوری قرار دادند که از این تعداد ۳۵ قصه‌گو در بخش‌های زنان و مردان بزرگسال، قصه‌گوهای ۱۲ تا ۱۸ ساله و نیز پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها به مرحله استانی راه پیدا کردند.

محمدی با اشاره به این‌که اجراهای مختلف امسال به لحاظ کیفی نسبت به سال‌های قبل در سطح خوبی هستند، گفت: توجه به اصول و فنون قصه‌گویی مبتنی بر اهداف جشنواره، تنوع در انتخاب قصه‌ها، تنوع در شیوه‌های اجرا و توجه به شیوه‌های تعیین‌شده در شیوه‌نامه از مهم‌ترین شاخص‌هایی هستند که موجب شده‌اند کیفیت آثار در سطح خوبی قرار بگیرد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان افزود: «آفرین پنهانی» معاون فرهنگی اجرایی کانون لرستان، «سیامک موسوی» و «کرم‌رضا تاجمهر» و داوران نوجوان «آرزو چغلوندی»، «پریا مردای» و «امیررضا عبدالله‌زاده» راه‌یافتگان به مرحله استانی بیست ‌و دومین جشنواره قصه‌گویی را انتخاب و معرفی کردند. وی در پایان اعلام کرد: علاقه‌مندان به شرکت در بخش قصه‌های ۹۰ ثانیه‌ای تا فردا ۱۰ مهر فرصت دارند فیلم‌های قصه‌گویی خود را در پایگاه جشنواره به نشانی www.kanoonfest.ir بارگذاری کنند.

این خبر را به اشتراک بگذارید