• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
سه شنبه 9 مهر 1398
کد مطلب : 82032
+
-

کنترل بهای پیش‌فروش بلیت اتوبوس ایام اربعین در کرمان

مدیرکل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای کرمان با بیان این‌که پیش‌فروش بلیت اتوبوس در ایام اربعین از ابتدای مهرماه آغاز شده است، گفت: برای نظارت و کنترل بهای بلیت‌های پیش‌فروش، صورت وضعیت رفت و برگشت را از استان صادر می‌کنیم. 

به گزارش ایرنا «سیدعلی حاج‌سیدعلیخانی» افزود: بلیت‌های اینترنتی با ۱۰ درصد تخفیف ارائه می‌شود و دفتر نظارت به صورت ۲۴ ساعته در پایانه‌های مسافربری مستقر است. 

وی گفت: طی سال گذشته ۲۴ هزار نفر مسافر با اتوبوس به مرز حمل کرده‌ایم که ۵۷۹ سفر به شلمچه و ۸۶ سفر به مرز مهران انجام گرفته است. 

مدیرکل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای کرمان با اشاره به این‌که سال قبل با برنامه‌ریزی، سفرهای اربعین و سفرهای روزانه انجام گرفت، گفت: در سال گذشته از ابتدای ماه محرم تا ۲۷ محرم ۶۰ سفر به خوزستان و ۴۰ سفر به ایلام داشتیم؛ اما امسال ۱۲۵ مورد به خوزستان و ۲۷۶ به ایلام که نشان می‌دهد تعداد مسافر در بازه زمانی ذکرشده 3 برابر شده است. با این وضعیت ممکن است سفرهای روزانه با مشکل مواجه شوند و سفرهای داخلی را کاهش دهیم. 

سیدعلیخانی با اشاره به این‌که سازمان راهداری کشور اعلام کرده سفرهای اتوبوسی به خارج از مرز امسال محدودیت خواهد داشت، گفت: در زمینه قیمت نسبت به ابتدای سال که ۱۳۵ هزار تومان اتوبوس‌های لوکس و ۲۴۵ هزار تومان VIP بود، افزایش قیمت نداشتیم و کنترل می‌کنیم.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید