• پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 23 شوال 1445
  • 2024 May 02
چهار شنبه 3 مهر 1398
کد مطلب : 80854
+
-

احداث ۲۰۰ واحد مسکونی با مشارکت گروه‌های جهادی

مسکن
احداث ۲۰۰ واحد مسکونی با مشارکت گروه‌های جهادی

مسئول بسیج سازندگی سپاه استان اردبیل از احداث ۲۰۰ واحد مسکونی برای نیازمندان با مشارکت گروه‌های جهادی و کمیته امداد اردبیل خبر داد. «علی پیرجاهد» به مهر گفت: به منظور رفع یکی از دغدغه‌های مهم نیازمندان و مددجویان، طی تفاهم‌نامه با کمیته امداد اردبیل ۲۰۰ واحد مسکونی احداث می‌شود.

پیرجاهد به دیگر پروژه‌های محرومیت‌زدایی اشاره کرد و افزود: با هماهنگی‌های انجام‌یافته هم‌زمان با هفته دفاع مقدس ۱۹ پروژه محرومیت‌زدایی در اردبیل افتتاح خواهد شد.  این مسئول از کلنگ‌زنی ۳ پروژه محرومیت‌زدایی تا پایان هفته جاری خبر داد و عنوان کرد: هم‌اکنون ۶۷ پروژه محرومیت‌زدایی در مناطق محروم اردبیل در حال اجراست. اغلب پروژه‌های محرومیت‌زدایی اردبیل مربوط به احداث مدرسه، ساخت غسالخانه، احداث خانه محروم، خانه عالم و طرح‌های آب‌رسانی است.

وی با اشاره به مأموریت گروه‌های بسیج سازندگی سپاه اردبیل برای کمک به مردم سیل‌زده معمولان در لرستان بیان کرد: گروه‌های جهادی استان در ۱۵ گروه با توجه به فراخور زمانی از ۱۱ ناحیه سپاه برای خدمت‌رسانی به هموطنانمان در معمولان حاضر می‌شوند. مسئول بسیج سازندگی سپاه استان تاکید کرد: تاکنون از سوی گروه‌های سازندگی استان کمک‌های لازم به تعمیر ۲۵ واحد مسکونی نیازمند بازسازی و بیش از ۵۰ واحد احداثی انجام شده است. 

پیرجاهد تاکید کرد: عرصه فعالیت سازمان بسیج سازندگی محدود به منطقه خاصی نیست و در تمامی شهرها و نواحی محروم استان اردبیل طرح‌های مختلف محرومیت‌زدایی در حال اجراست. در طول تابستان نیز طرح‌های اردوی جهادی در حوزه مرمت و بهسازی مدارس و ساخت خانه محروم با جدیت دنبال شد. 
 

این خبر را به اشتراک بگذارید