• سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 28 شوال 1445
  • 2024 May 07
سه شنبه 2 مهر 1398
کد مطلب : 80502
+
-

برگزاری نمایشگاه دفاع مقدس در بندر عباس

نمایشگاه فرهنگی، رزمی دفاع مقدس از شامگاه یکشنبه هم‌زمان با نخستین روز از آغاز هفته دفاع مقدس، در محل پارک ولایت بندرعباس گشایش یافت. به گزارش ایرنا، استاندار هرمزگان در مراسم گشایش نمایشگاه دفاع مقدس در بندرعباس که با حضور جمع کثیری از مسئولان و فرماندهان نظامی و انتظامی برگزار شد، اظهار کرد: دفاع مقدس یک سرمایه معنوی و دفاعی برای ملت ایران و یک الگوی مناسب برای کار جهادی در کشور است. 

«فریدون همتی» بیان کرد: امروز فرزندان ملت ایران در نیروهای مسلح با الگو گرفتن از دوران دفاع مقدس با اقتدار از حریم هوایی، دریایی و زمینی جمهوری اسلامی کشور حراست می‌کنند. 

وی گفت: ما بر اساس تجربه دفاع مقدس، توانسته‌ایم تجهیزات پیشرفته دفاعی را با تکیه بر توان متخصصان داخلی و نسل جوان در کشورمان بسازیم. 

استاندار اظهار کرد: در شرایط امروز که دشمن هجمه‌های بسیار علیه کشور ما به راه انداخته، باید دستاوردهای دفاع مقدس و رشادت‌های رزمندگان و فرهنگ ایثار و مقاومت برای نسل جوان به درستی تبیین شود. 

همتی افزود: هفته گرامیداشت دفاع مقدس فرصت مغتنمی برای مرور رشادت‌های سربازان این سرزمین است که با کمترین امکانات و تجهیزات و با ایمان کامل در برابر دشمنان تا دندان مسلح ایستادگی کردند. 

نمایشگاه هفته دفاع مقدس، همه روزه از ساعت ۱۷:30 تا ۲۲:30 تا پایان هفته آماده بازدید عموم است.

این خبر را به اشتراک بگذارید