• چهار شنبه 19 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 29 شوال 1445
  • 2024 May 08
سه شنبه 2 مهر 1398
کد مطلب : 80483
+
-

دستگیری متهم به قتل مرد جوان در زاهدان

امنیت
دستگیری متهم به قتل مرد جوان در زاهدان

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی متهم به قتل مرد جوان در زاهدان پس از ۸ ماه فرار به دام افتاد. 

به گزارش مهر، سردار «محمد قنبری» اظهار کرد: در پی وقوع قتل مردی جوانی در دوم بهمن‌ماه ۹۷ در خیابان «چمران» شهر زاهدان، بلافاصله عوامل انتظامی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند. 

فرمانده انتظامی استان افزود: بررسی‌های انجام‌شده در محل حادثه مشخص شد 3 سرنشین یک دستگاه پژو ۴۰۵ با سلاح گرم به سمت جوانی ۳۲ ساله که در کنار خودروش ایستاده بود، تیراندازی کردند و از محل متواری شدند. 

وی ادامه داد: در این حادثه مقتول در پی اصابت یک گلوله از ناحیه پا و ۳ گلوله از ناحیه قفسه سینه به شدت مجروح شد و در محل حادثه قبل از رسیدن نیروهای امدادی فوت کرد. 

وی گفت: کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم جناحی پلیس آگاهی با بررسی دقیق محل حادثه و یک‌سری تحقیقات میدانی 3 متهم این پرونده را شناسایی کردند و کمتر از ۲ ماه مخفیگاه یکی از متهمان را در یکی از مناطق حاشیه شهر زاهدان شناسایی و او را با هماهنگی قضایی دستگیر کردند. سردار قنبری بیان کرد: در بازجویی‌های انجام‌شده متهم ۲۸ ساله به قتل با همدستی ۲ نفر دیگر از بستگانش اعتراف و اعلام کرد با مقتول از مدت‌ها قبل اختلافات طایفه‌ای داشته‌اند و در پی این خصومت برای تسویه‌حساب دست به این جنایت زده‌اند. 

وی تصریح کرد: در ادامه تحقیقات تیم رسیدگی‌کننده پرونده محل اختفای ضارب اصلی این پرونده قتل را در منطقه شهداد استان کرمان شناسایی کرد و پس از دریافت نیابت قضایی، روز گذشته مخفیگاهش را محاصره و در اقدامی غافل‌گیرانه قبل از فرار از محل او را دستگیر کرد. 

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان اظهار کرد: تحقیقات برای دستگیری دیگر متهم این پرونده و روشن شدن زوایای پنهان این جنایت همچنان ادامه دارد. 
 

این خبر را به اشتراک بگذارید