• جمعه 6 مهر 1403
  • الْجُمْعَة 23 ربیع الاول 1446
  • 2024 Sep 27
سه شنبه 26 شهریور 1398
کد مطلب : 78980
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/34LR
+
-

بهسازی 70 کیلومتر راه روستایی اردبیل

این طرح در روستاهای  اردبیل، گرمی، بیله سوار، مشکین شهر خلخال و کوثر اجرا می‌شود

این سو و آن سو
بهسازی 70 کیلومتر راه روستایی اردبیل

بهسازی 70 کیلومتر راه روستایی در استان اردبیل در حال اجراست. به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مدیر کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان اردبیل با اعلام این خبر گفت: در قالب طرح ملی ابرار، بهسازی، شن‌‌ریزی و آسفالت راه 10 روستا به طول 70 کیلومتر در حال اجراست. «علی رحمتی» افزود: این 10 پروژه روستایی در شهرستان‌های اردبیل، گرمی، بیله سوار، مشکین شهر، خلخال و کوثر انجام می‌شود.

رحمتی با اشاره به پروژه بهسازی و ترانشه‌برداری راه روستای محروم کمر بخش خورش رستم نیز گفت: 7کیلومتر از مسیر ارتباطی روستای کمر بخش خورش رستم شهرستان خلخال چند سال قبل اجرا شده بود و 7 کیلومتر دیگر نیز از سوی اداره کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان اردبیل درحال انجام است و از روز‌های آینده شن‌ریزی مسیر شروع خواهد شد.

رحمتی حجم خاکبرداری این پروژه را 175 هزار متر مکعب عنوان کرد و گفت: با تلاش راهداران بهسازی راه روستای محروم کمر که با مشارکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) و بنیاد برکت اجرا می‌شود تا پایان مهرماه سال جاری به اتمام می‌رسد. این مسئول با اشاره به این‌که سطح ارتفاع اجرای این پروژه 750 متر است گفت: اجرای این طرح تا پل گاو بر عهده راهداری استان اردبیل است و بقیه مسیر نیز توسط اداره کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان آذربایجان شرقی انجام خواهد شد.

این خبر را به اشتراک بگذارید