• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
شنبه 9 شهریور 1398
کد مطلب : 75602
+
-

34 کیلومتر؛ جاده‌های روستایی کرج همچنان خاکی است

خبر
34 کیلومتر؛ جاده‌های روستایی کرج همچنان خاکی است

مدیرکل راه و شهرسازی البرز گفت: 34 کیلومتر از راه‌های روستایی شهرستان کرج همچنان خاکی است که برای آسفالت آن به 70 میلیارد تومان اعتبار نیاز است.
به گزارش ایسنا، «تقی رضایی» اظهار کرد: کرج حدود ۱۷۱ کیلومتر راه روستایی دارد که از این میزان، حدود ۳۴ کیلومتر خاکی و شوسه است.
وی با اشاره به اعتبار مورد نیاز برای آسفالت این ۳۴ کیلومتر توضیح داد: حدود ۷۰ میلیارد تومان اعتبار برای آسفالت این راه‌ها نیاز است که به‌مرور تامین می‌شود.
مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز گفت: طبق توافقاتی با فرمانداری کرج مقرر شده تا آسفالت راه‌های روستایی در قالب پروژه‌هایی تعریف و اعتبار آن از اسناد خزانه تامین شود.

وی اشاره کرد: در حال حاضر برای انجام روکش آسفالت ۳۶ کیلومتر راه بالغ بر ۱۱ میلیارد تومان قرارداد منعقد شده که امید است با تامین اعتبار مناسب تا دهه فجر به بهره‌برداری برسند.
رضایی در خصوص پروژه راه آسفالته روستای مورود عنوان کرد: راه این روستا به طول ۵/۵ کیلومتر و عرض ۵/۵ متر آسفالت شده است.
وی ادامه داد: هزینه‌کرد پروژه آسفالت راه روستایی مورود بالغ بر 3 میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان بوده که یک میلیارد تومان آن به پیمانکار پرداخت نشده است.
مدیرکل راه و شهرسازی البرز با اشاره به این‌که ایمن‌سازی راه روستایی مورود نیز در آینده دنبال خواهد شد، گفت: همیشه چند برابر اعتبارات تخصیصی برای پروژه‌های راه اعتبار صرف کرده‌ایم و انتظار داریم که از منابع مالی استانی البرز برای انجام پروژه‌های راه تخصیص بیشتری صورت گیرد.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید