• چهار شنبه 19 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 29 شوال 1445
  • 2024 May 08
یکشنبه 3 شهریور 1398
کد مطلب : 74338
+
-

تکمیل ظرفیت 98 درصد از قطار ارومیه در تابستان

با توجه به این‌که در فصل تابستان قرار گرفته‌ایم استقبال مردم از قطار ارومیه قابل قبول بود و بیش از 98 درصد از ظرفیت قطار تکمیل است.

به گزارش باریش‌نیوز، مدیر کل راه‌آهن آذربایجان با بیان این مطلب اظهار کرد: در حال حاضر حرکت قطار ارومیه به تهران و به صورت کانکشنی از تهران به مشهد برقرار است. «شاپور ارسلانی» افزود: افرادی که قصد سفر دارند می‌توانند در حین خرید بلیت به صورت مستقیم مسیر ارومیه به مشهد را انتخاب کنند که در این صورت سیستم به صورت اتوماتیک، 2 مسیر را برای آنان نشان می‌دهد، یک مسیر ارومیه به تهران و دیگری ارومیه، تهران و مشهد.

ارسلانی بیان کرد: حرکت قطار ارومیه به تهران یک هفته روزهای فرد و یک هفته روزهای زوج در حال رفت و آمد است. با توجه به این‌که در فصل تابستان قرار گرفته‌ایم استقبال مردم از قطار ارومیه قابل قبول بود و بیش از 98 درصد از ظرفیت قطار تکمیل است.

این مسئول به وضعیت قیمت بلیت قطار ارومیه اشاره کرد و گفت: قیمت قطار ارومیه به صورت شناور است. قطار ارومیه به تهران با 80 هزار تومان در حال رفت و آمد است و با توجه به آزادسازی قیمت و شناور کردن قیمت در روزهایی که تقاضا کم است قیمت کاهش می‌یابد. در صورتی که تقاضا بیشتر شود قیمت قطار 30درصد نسبت به قیمت مصوب افزایش می‌یابد. وی تأکید کرد: به دنبال سرمایه‌گذار برای ارتقای کیفی راه‌آهن ارومیه هستیم که در صورت افزایش خدمات، قیمت بلیت نیز افزایش می‌یابد. 

این خبر را به اشتراک بگذارید