• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
چهار شنبه 30 مرداد 1398
کد مطلب : 73668
+
-

روستاهای اردبیل برای انتخابات مجلس تجهیز می‌شوند

فرماندار اردبیل: برای برگزاری مکانیزه انتخابات مجلس بیش از 85 درصد  از روستاهای استان به شبکه اینترنت نسل جدید متصل می‌شود

فرماندار اردبیل از برگزاری الکترونیک انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان اردبیل و تجهیز روستاهای این استان به اینترنت خبر داد. به گزارش تسنیم «جواد زنجانی» گفت: دولت و شورای نگهبان برای برگزاری الکترونیک انتخابات مجلس شورای اسلامی بسیار همت و تلاش می‌کند و در استان اردبیل هم تمامی شرایط برای این کار فراهم می‌شود.

زنجانی با بیان این‌که تامین زیرساخت‌های مناسب ارتباطی در روستاها شرایط انتخاباتی خوبی را فراهم می‌کند، تاکید کرد: با تامین و ایجاد زیرساخت‌های مناسب و مطلوب ارتباطی در مناطق روستایی و عشایری اردبیل، انتظار می‌رود انتخابات مجلس شورای اسلامی به صورت گسترده و باشکوه در این استان برگزار شود.

وی برگزاری انتخابات مجلس را به صورت الکترونیک نیازمند وجود سطح بالای اینترنت در روستاها عنوان کرد و افزود: ما نیز تلاش می‌کنیم بیشتر روستاها را به اینترنت نسل جدید ارتقا دهیم. بر این اساس، زیرساخت‌های ارتباطی و اینترنت را تا پایان سال برای تمامی روستاهای بالای 20 خانوار استان اردبیل ارتقا می‌دهیم. با این کار بیش از 85 درصد از روستاهای استان اردبیل به شبکه نسل جدید اینترنت متصل می‌شوند.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید