• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
چهار شنبه 30 مرداد 1398
کد مطلب : 73631
+
-

زیرساخت‌های گردشگری زنوز تأمین می‌شود

شهردار زنوز با اشاره به ظرفیت بالای این شهر در حوزه گردشگری،‌ اولویت نخست این سازمان را تأمین زیرساخت‌های گردشگری در این شهر عنوان کرد. به گزارش ایرنا، «هادی مقدم‌زاده» با اشاره به نقش اتحاد و مودت اعضای شورای شهر زنوز در پیشرفت آن اظهار کرد: هدف ما خدمت به مردم و آماده کردن زیرساخت‌های مورد نیاز در شهر است.

وی افزود: در بحث تأمین زیرساخت‌های گردشگری نیز بودجه شهرداری به تنهایی جوابگو نیست و باید از ظرفیت خیران در این حوزه استفاده شود.شهردار زنوز به اصلاح جاده‌های ارتباطی این شهر اشاره کرد و گفت: در این ارتباط و برای کاهش خطرات موجود در مسیر ارتباطی شهر زنوز، 2 پیچ خطرناک را با همکاری راهداری شهرستان اصلاح کردیم.

وی بیان کرد: یکی از سه سهمیه کامیون کمپرسی در استان با پیگیری‌های شهرداری و شورای شهر زنوز، با مبلغ ۷۰۰ میلیون ریال به این شهر اختصاص یافت که اکنون ارزش آن بیش از ۶ میلیارد ریال است. مقدم‌زاده از تحقق 8/ 1 برابری بودجه شهرداری زنوز در سال گذشته خبر داد و بیان کرد: مبلغ پیش‌بینی شده در بودجه سال گذشته ۱۵ میلیارد ریال بود که به میزان ۲۸ میلیارد ریال محقق شد. در 3 ماه اول امسال هم پیش‌بینی ما ۴ میلیارد و ۳۶۰ میلیون ریال بود که ۶ میلیارد و ۷۸۰ میلیون ریال محقق شده است.

شهردار زنوز با اشاره به ضرورت ایجاد پایگاه اورژانس در این شهر بیان کرد: پایگاه اورژانس که 2 ماه قبل کلنگ‌زنی شده بود تقریبا آماده است و در هفته دولت افتتاح می‌شود. این پایگاه در زمینی به مساحت ۱۵۰ متر‌ مربع و هزینه ۳ میلیارد ریال ساخته شده است.

این مسئول از کلنگ‌زنی مجتمع خدماتی، رفاهی، بهداشتی و نمازخانه با زیربنای نزدیک به ۵۰۰ متر‌ مربع در زنوز خبر داد و گفت: اعتبار این پروژه ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال است که ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال آن از محل اعتبار تبریز ۲۰۱۸ به مرند بوده و شهرداری نیز زمین آن را خریده است.وی درباره پروژه تأمین آب ناحیه صنعتی زنوز تأکید کرد: مرحله اجرایی این پروژه آغاز شده و با اتمام آن، آب‌رسانی به ناحیه صنعتی زنوز و زمین‌های بالادستی صورت می‌گیرد.

این خبر را به اشتراک بگذارید