• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
چهار شنبه 30 مرداد 1398
کد مطلب : 73561
+
-

تحول گناوه با افتتاح طرح‌ها در هفته دولت

۵۲ طرح در گناوه افتتاح یا اجرا می‌شود

فرماندار گناوه گفت: امسال به مناسبت هفته دولت در شهرستان گناوه ۵۲ طرح به مبلغ ۹۵ میلیارد تومان افتتاح یا عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود. 

به گزارش مهر، «سید علی پاک‌نژاد» در نشست شورای اداری گناوه افزود: امسال به مناسبت هفته دولت در گناوه ۵۲ طرح به مبلغ ۹۵ میلیارد تومان افتتاح یا عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود. وی گفت: از این طرح‌ها ۴۴طرح برای افتتاح به مبلغ ۷۰ میلیارد تومان و 8 پروژه آغاز عملیات اجرایی و کلنگ‌زنی به مبلغ ۲۵ میلیارد تومان در شهرستان گناوه آماده شده است. 

فرماندار گناوه افزود: از ۴۴ طرح افتتاحی، ۱۷ پروژه ملی، ۱۰ پروژه استانی، ۵ پروژه اقتصادی و ۱۲ پروژه از سایر منابع است که با حضور مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح خواهند شد. وی ادامه داد: از میان 8 طرح‌ عملیات اجرایی ۵ پروژه استانی و ۳ پروژه سایر موارد هستند. 

وی با تاکید بر این‌که مدیران دستگاه‌های اجرایی در برنامه‌های هفته دولت حضور پررنگ داشته باشند افزود: با توجه به این‌که بیشتر مراجعه مردم در ساعات اداری به ادارات و لزوم توجه و رسیدگی به امور مراجعه‌کنندگان و رفاه حال مردم هیچ پروژه‌ای در هفته دولت در ساعات اداری افتتاح نمی‌شوند یا آغاز عملیات اجرایی نخواهند داشت و عمده برنامه‌های طرح‌های افتتاحی و اجرایی در هفته دولت بعد از ساعات کار اداری و عصرها و به صورت تجمیعی برگزار خواهد شد. 

پاک‌نژاد اضافه کرد: با توجه به در پیش بودن روز کارمند، ادارات کارمندان نمونه خود را معرفی کنند تا بتوان از این کارمندان نمونه ادارات تجلیل کرد. 

وی گفت: به منظور صرفه‌جویی در مصرف کاغذ و کاهش هزینه‌ها دفترچه هفته دولت به صورت کاغذی چاپ نخواهد شد و به صورت فایل و در فضای مجازی در اختیار همگان قرار می‌گیرد. پاک‌نژاد درباره ضرورت پوشش خبری مناسب برنامه‌های هفته دولت گفت: ادارات عملکردها و برنامه‌های خود را با تعامل با رسانه‌ها اطلاع‌رسانی کنند و عملکرد مدیران توسط کمیته ارزیابی عملکرد مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت. 

فرماندار گناوه بیان کرد: با توجه به قرار گرفتن شهرستان گناوه در جمع ۳۱ شهرستان کم‌توسعه‌یافته و هدف وزارت کشوراستفاده از ظرفیت‌ها و موقعیت‌ها و رسیدن به اهدافی مورد نظر وزارت کشور به‌خصوص در زمینه سرمایه‌گذاری و مدل توسعه روستایی و شهری با استفاده از ظرفیت‌های شهرستان در دستور کار همه ادارات و مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان باشد تا بتوان از این موقعیت برای توسعه شهرستان نهایت بهره را برد. 

پاک‌نژاد با اشاره به ضرورت ایجاد فضای مناسب برای سرمایه‌گذاران در شهرستان گناوه گفت: شهرستان گناوه دارای فضای مناسب برای سرمایه‌گذاران است و هر هفته کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری، رفع موانع تولید و اقتصاد مقاومتی شهرستان برگزار می‌شود و گزارش‌ها بر اساس حضور سرمایه‌گذاران تشریح می‌شود. 

ادارات شهرستان گناوه سرمایه‌گذاران را برای جذب سرمایه و سرمایه‌گذاری در شهرستان تشویق کنند و برای رونق تولید و اشتغال که مورد نظر دولت است، تلاش کنند. 
 

این خبر را به اشتراک بگذارید