• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
دو شنبه 28 مرداد 1398
کد مطلب : 73371
+
-

پایان ساخت ۳ زیرگذر جاده‌ای در استان

معاون اداره کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان مرکزی گفت: عملیات ساخت ۳ زیرگذر جاده‌ای در محورهای اراک-سلفچگان، فرمهین-آشتیان و آشتیان-راهجرد در استان مرکزی رو به اتمام است.

به گزارش مهر، «علیرضا اختری» افزود: زیرگذر حاجی‌آباد واقع در محور اراک-سلفچگان با پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی در حال اجراست.
وی با اشاره به این‌که این پروژه با اعتباری بیش از ۱۳۵۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات ملی سال ۹۷-۹۸ در حال اجراست اظهار کرد: تاکنون 7550 متر مکعب خاکبرداری، 2120 متر مکعب بتن‌ریزی و ۵ هزار متر‌ مربع عملیات روسازی برای این پروژه انجام شده است.

اختری به عملیات اجرایی زیرگذر نادرآباد واقع در محور فرمهین-آشتیان اشاره کرد و افزود: این پروژه در سال ۱۳۹۶ با اعتباری بیش از 2500 میلیون ریال برای عملیات خاکبرداری، اجرای باکس بتنی و اجرای دیوار حائل بتنی آغاز به کار کرد و در سال ۹۷ نیز ۲ هزار میلیون ریال اعتبار برای تکمیل عملیات اجرایی تا مرحله روسازی اختصاص یافت.

معاون راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان مرکزی اضافه کرد: این پروژه در حال حاضر با اعتباری بیش از ۶۵۰۰ میلیون ریال در مرحله اجرای ۴۵۰۰ متر‌ مربع عملیات روسازی راه قرار دارد.

وی با اشاره به عملیات اجرایی زیرگذر کردیجان واقع در محور آشتیان-راهجرد اظهار کرد: این پروژه در سال ۹۷ با اعتباری بیش از 3120 میلیون ریال و اجرای عملیات‌های خاکبرداری به حجم ۳ هزار مترمکعب، ۶۰۰ متر قالب‌بندی، 1400 متر مکعب بتن‌ریزی اجرا شد و برای سال جاری و ادامه کار با ۱۳ هزار و ۸۰۰ میلیون ریال اعتبار برای عملیات اجرایی دال بتنی، خاکبرداری و خاکریزی، جدول‌گذاری، آسفالت و... در دستور کار اداره نگهداری ابنیه فنی راهداری استان مرکزی قرار دارد.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید