• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
دو شنبه 28 مرداد 1398
کد مطلب : 73364
+
-

برپایی ایستگاه‌های صلواتی برای عید غدیر مجوز می‌خواهد

مدیر کل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم از صدور مجوز ایجاد ایستگاه‌های صلواتی در مسجد جمکران برای عید غدیر خبر داد و افزود:‌ اخذ مجوز برای ایجاد ایستگاه صلواتی ضروری است. 

«سید محسن میرهادی» در گفت‌وگو با مهر در مورد اقدامات شهرداری برای عید غدیر افزود: مناطق هشت‌گانه شهرداری و سازمان‌های تابعه آمادگی کامل را برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر مراسم عید غدیر با آماده‌سازی، آذین‌بندی با پارچه‌های الوان سبز و نورپردازی را در شهر و پیرامون حرم حضرت معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران به‌ویژه بلوار پیامبر اعظم(ص) در دستور کار دارد.

 وی اضافه کرد: با توجه به برگزاری مراسم پیاده‌روی که روز سه‌شنبه( 29 مرداد) انجام می‌شود شروع مراسم از ساعت ۱۷ از حرم مطهر است و تا ساعت ۱۹ در مسجد مقدس جمکران به پایان می‌رسد و برنامه‌‌ریزی شده که ستادهای هشت‌گانه مناطق در طول مسیر به خدمت‌رسانی بپردازند. میرهادی با بیان این‌که استقرار نیروهای آتش‌نشانی برای تأمین ایمنی مراسم از دیگر اقدامات شهرداری است افزود: اکیپ‌های آتش‌نشانی در حرم مطهر، مسجد مقدس جمکران و طول بلوار پیامبر اعظم(ص) ایمنی مراسم را تأمین می‌کنند. 

مدیر کل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم بیان کرد: نیروهای اداره کل تخلفات شهری در آماده‌باش کامل برای کنترل ناهنجاری‌های اجتماعی در روز عید غدیر هستند. وی گفت: با توجه به هماهنگی با مسجد مقدس جمکران امسال شهروندان و هیأت‌ها برای بررسی ساخت ایستگاه‌های صلواتی می‌توانند به مسجد مقدس جمکران یا حوزه خدمات شهری شهرداری مراجعه کنند. وی با تأکید بر دریافت مجوز ساخت ایستگاه‌های صلواتی افزود: از ادامه فعالیت ایستگاه‌هایی که مجوز لازم را دریافت نکرده باشند جلوگیری به عمل می‌آید. مدیر کل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم اضافه کرد:‌ تاکنون ۱۰ درخواست ساخت ایستگاه صلواتی برای عید سعید غدیر داده شده است.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید